Site icon מקומון רמת גן

חופשה בסטנדרט גבוה – מלונות יוקרה בליסבון

בשנים האחרונות הפכה פורטוגל ליעד תיירותי פופולרי בקרב הישראלים, לא מעט זוגות רומנטיים, משפחות וצעירים, טסים לליסבון ומטיילים ברחבי העיר וסביבתה ובמקומות נוספים. כדי ליהנות מחופשה בסטנדרט גבוה כדאי לכם לבחור מלונות יוקרה במיקומים מרכזיים בליסבון, כך תיהנו מחופשה באיכות גבוהה, מקרבה לאתרי התיירות ולאטרקציות השונות, מחדר אירוח מרווח ומעוצב ומאווירה אקסקלוסיבית.

ליסבון היא עיר גדולה המחולקת לרובעים ולגבעות, לכל רובע יש מאפיינים ייחודיים. העיר מציעה תחבורה ציבורית מודרנית מפותחת, לכן אפשר לבחור מלון יוקרה גם בפרברים כיוון שקל להגיע למרכז העיר ולאטרקציות הרבות באוטובוסים, חשמליות, מוניות ועוד.

רוב הישראלים מעדיפים לחפש מלון יוקרה במרכז העיר מטעמי נוחות ונגישות, את המלון אפשר להזמין במסגרת דיל הכולל טיסה ולינה או להזמין עצמאית את המלון לאחר רכישת טיסה מחברה זו או אחרת.

מלונות יוקרה מומלצים בליסבון

מומחי התיירות לפורטוגל וליסבון ממליצים לתייר הישראלי לבחור מלון יוקרה באחד מתוך שלושת הרובעים הבאים: באיישה, באיירו אלטו או צ'יאדו. אלו רובעים הממוקמים במרכז העיר, הם קרובים אחד לשני ולמעשה רוב המלונות בעיר ממוקמים בהם.

חשוב לזכור כי יש מגוון רחב של מלונות בליסבון המתאימים לישראלים, ביניהם מלונות בוטיק, יוקרה ובתי מלון פשוטים. כדי לבחור מלון יוקרתי המתאים לתקציב שלכם ולתנאי האירוח המועדפים עליכם, כדאי להיעזר באנשי מקצוע המכירים את המלונות בבירת פורטוגל וכמובן באתרי אינטרנט שונים. לפניכם רשימה עדכנית של מלונות היוקרה המומלצים במרכז העיר.

Sofitel Lisbon Liberdade

מלון יוקרה ברמה של 5 כוכבים הממוקם במרכז העיר, המלון מציע אווירה אקסקלוסיבית וחדרי אירוח מעוצבים ונעימים, כמו כן המלון מציע מתקנים רבים כמו חדר כושר מודרני ומשוכלל, מסעדה אה לה קארט, אינטרנט אלחוטי חופשי, בית קפה וספריה. בין היתר אפשר להזמין חדרי דלוקס, סוויטת ג'וניור וחדרי סופריור.

ליסבון. צילום: Pixabay

Pousada de Lisboa

מלון יוקרה ברמה של 5 כוכבים הנמצא במרכז העיר ובלב העניינים. זהו מלון בוטיק אקסקלוסיבי המציע עיצוב קלאסי וחדרים מרווחים, מוארים ומאובזרים היטב. יש במלון מסעדה טובה, בר, מתחם בריאות וכושר, בריכת שחייה ומתקנים נוספים. המלון מתאים לאנשי עסקים, למשפחות ולזוגות רומנטיים בכל הגילים.

Pestana CR7

מלון הבוטיק של שחקן הכדורגל הידוע רונאלדו, המלון ברמה של 4 כוכבים וחוויית האירוח במקום ייחודית ומתאימה לכולם, לא רק למעריצים של השחקן ולחובבי כדורגל. המלון שוכן במרכז העיר, קל להגיע ממנו לכל האטרקציות, ובמלון עצמו יש מסעדה מעולה, בר טרנדי וחדר כושר מתקדם.

Lx Boutique hotel

מלון בוטיק יוקרתי במיקום מרכזי ונוח, המלון מציע עיצוב אקסקלוסיבי ומרשים במיוחד, מסעדה טובה, בר, בית קפה ומתקנים נוספים. רוב החדרים מציעים נוף מרהיב של מרחבי העיר והנהר הקרוב.  זו בחירה מצוינת לתייר הישראלי בגלל המיקום האטרקטיבי ותנאי האירוח במקום.

Exit mobile version