Site icon מקומון רמת גן

חופשה בדקה ה99 לכל המשפחה

צילום עמיעד טאוב

אם אתם זריזים ומהירי החלטה ויודעים מה מגיע לכם, וילות בצפון דקה 99 הן הדרך הנהדרת לבלות נופש מפתיע ולא מתוכנן. אם אתם אוהבים פינוקים ספונטניים ומפתיעים שמפנקים אתכם באמצע השנה ובאמצע העונה אתם יכולים למצוא אחת מהווילות הכי כדאיות שבהן תוכלו לבלות חופשת סוף שבוע מפנקת וספונטנית לחלוטין.

אתם יודעים שלחופשה כזאת יש טעם אחר לגמרי משום שאת יוצאים אליה כשאתם כבר ממש זקוקים לכך, כשכבר כל העצבים מתוחים ואתם בקצה גבול היכולת והנה זה מגיע, וילות בצפון דקה 99 שבהן אתם יכולים להתפרק ולהשתחרר ולעשות מה שאתם רוצים במתחם הפרטי לגמרי שלכם. יורת טוב ממלון כי שם אתם זוכים לפרטיות ואינטימיות מוחלטת בתנאי מלון בוטיק משופרים. כל הפרטיות והשירותים שבעולם, במיוחד אם אתם שוכרים גם קייטרינג ואתם יוצאים לשם עם ברים ומקבלים את כל השירותים שנחוצים לכם. פנקו את עצמכם בחופשה ספונטני מעכשיו לעכשיו, בדקה ה-99 לחלוטין.

כדי לצפות בוילות מדהימות לסופ"ש הקרוב בדקה ה-99 כנסו לאתר בא לי וילה:

http://www.balivilla.co.il/weekend-villas

וילות יפהפיות עם אטרקציות מסביב

יש המון וילות בצפון דקה 99 שאתם יכולים ליהנות מהנופים שסביבן ומהאטרקציות הנהדרות שמפתות אתכם לצאת משם ולנסוע אליהן. אתם יכולים להשתמש בווילה רק כבסיס לכל הטיולים שלכם באזור, פעילויות אתגריות וספורט שונות שאתם אוהבים לעשות. יש לכם טיולי ג'יפים או טרקטורונים, יש רכיבה על סוסים רכיבה על אופני שטח, יש לכם מסלולי הליכה לאורך שמורות טבע ונחלים נהדרים שעדיין זורמים בהם מים בעונה הזאת של השנה. יש לכם את הכנרת עם פעילויות השיג והשיט והמים שלה, מסעדות דגים הנהדרות שמביב והמון מוסדות קולינריים שנפתחים בהמוניהם בצפון לאחרונה למי שאוהב מסעדות בשרים נהדרות, מאפיות משובחות ומחלבות שמכינות גבינות נהדרות. כל חומרי הגלם המשובחים לתעשיית תיירות נהדרת שמקדמת אתכם בברכה במקומות כמו וילות בצפון דקה 99 שמאפשרות לכם לצאת לנופש ספונטני בכל עת.

הצפון תוסס ומציע מכל טוב

וילות בצפון דקה 99 מאפשרות לכם להישאר בהן אם יש לכם שם כל מה שאתם צריכים או לצאת לטיולים מחוץ להן, כך שאתם יכולים ליהנות מפרטיות של נופש בלי אורחים נוספים במלון שאתם ממילא לא יכולים להרשות לעצמכם. כך, וילות כאלה אפשר למצוא לזוג או למשפחות ואפשר למצוא גם לחבורות גדולות של חברים או המשפחה המורחבת. אתם יכולים לצאת לנופש בהתרעה אחרונה של הרגע האחרון כדי ליהנות מהסיטואציה כולה ומכך שיצאתם לחופשה מפתיעה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. חשבו על האפשרות הזאת כשאתם יושבים בעבודה ומתים לצאת כבר לחופשה קרצה עוד לפני עונת הנסיעות והחופשות. אתם בוודאי יכולים לקחת יומיים של חופשה באמצע השנה וליהנות מכל היתרונות של סוף שבוע באחת מהמבחר של וילות בצפון דקה 99. נסו לקחת חופשה ספונטנית כזאת ותראו כמה כיף לעשות את זה ככה במפתיע מבלי לתכנן מראש.

Exit mobile version