Site icon מקומון רמת גן

חולצות מודפסות שיהפכו אירוע למיוחד

חולצות בהדפסה אישית

credit: canva.com

אם בעבר ימי הולדת היו עוגת שוקולד  ורבע פיתה עם חומוס (לוותיקים מבינינו…), היום כל יום הולדת הוא כבר הפקה אמיתית, ולא רק בר או בת מצווה אלא הרף, גם של ימי הולדת "רגילים" הולך ועולה כל הזמן. על ההורים להיות יצירתיים ולחשוב כל הזמן מחוץ לקופסה כדי לארגן יום הולדת שיעמוד בציפיות הילד או הילדה אך מנגד לא ישבור את הכיס לחלוטין… ישנן דרכים איך להפוך אירוע לייחודי גם בסכומים נמוכים. אמצעי שכבר יהפוך את האירוע למיוחד הוא חולצות בהדפסה אישית. חולצות אלה שתחלקו לכל אחד מהילדים המגיעים ליום ההולדת כבר יעשה חיבור בין הילדים ויבדיל את יום ההולדת של הילד או הילדה מימי הולדת אחרים. מעבר לכך חולצה כזאת נשארת למזכרת למשך זמן, ואם הילד גדל- גם בשנה הבאה תוכלו לארגן ליום ההולדת חולצות חדשות עם הדפסה מקורית ושעשעת.

למה כדאי להשקיעם בחולצות מודפסות?

כמו שציינו, חולצות בהדפסה אישית הן לא השקעה גדולה מבחינה כספית אך יש להן ערך רב מבחינת האירוע עצמו. אם זו מסיבת רווקים למשל אליה מוזמנים חברים שלא בהכרח מכירים זה את זה, חברים מתחנות שונות בחיים, צריך שיהיה גורם מגבש שישבור את הקרח ויגרום לחיבור בין אנשים שברגע הגעתם למסיבה כל המשותף ביניהם הוא היכרותם עם החתן לעתיד. החולצות כבר ייצרו חיבור ותחושת שייכות. במיוחד אם בחולצות יהיה הדפס שקשור לכוכב המסיבה כמו משפט מצחיק שהוא תמיד אומר וכל חבריו מכירים, ציור או משפט הקשורים לתכונת אופי בולטת שלו או אפילו הדפס הכולל תמונות עם כל אחד מהחברים- כך כבר יווצר הקשר. מעבר לכך החולצה תהיה מזכרת מהמסיבה שתישאר עם כל אחד מהמשתתפים למשך שנים.

למה כדאי לשים לב בבחירת חולצות?

חולצות בהדפסה אישית כדאי לעשות במקום עם ניסיון המתמחה בתחום זה כמו אלי פרינט. מקום כזה יציע לכם קודם כל חולצות באיכות טובה מאוד. החולצה עצמה היא הבסיס ולכן היא צריכה להיות נוחה ולהיות עשויה מבד איכותי ולא כזה שמתבלה אחרי שתי כביסות. מעבר לכך, במיוחד בחולצות בהן ישנה חשיבות להתאמה אישית, צריך לבחור מקום שמציע סוגים שונים של הדפסים ויכול לסייע בעיצוב ההדפס, שילוב בין כמה הדפסים, שילוב בין הדפס מוכן לכזה שאתם יצרתם והבאתם כמו תמונות שלכם עם חברים או משפחה או כל תמונה שמצאתם בגוגל ומתאימה לכם. באלי פרינט מובטח לכם יחס אישי ועזרה בכל מה שתצטרכו, חולצות באיכות מעולה מסוגים שונים של בדים וגם מגוון רחב של הדפסים איכותיים ועמידים.

Exit mobile version