Site icon מקומון רמת גן

חולמים על שיפוץ הבית? ככה תעשו את זה

מעצבת פנים במרכז

קרדיט: arc-the-hen

גם אם יש לנו בית יפה שהשקענו בו, הרצון לשפץ אותו יתעורר בשלב כלשהו. הרצון לשיפוץ הבית יכול לבוא בעקבות שינוי בצרכים: ילדים שגדלו ועזבו או דווקא ילד שנוסף למשפחה, ויכול להגיע פשוט בעקבות רצון לשינוי וריענון. שיפוץ לא חייב להיות שיפוץ קומפלט. עבודות שיפוצים יכולות לכלול חדרים מסוימים או אזור מסוים בבית, עבודה ספציפית הקשורה לחלוקת חלל אחד לשני  חללים נפרדים או להיפך- איחוד של שני חללים לחלל אחד. אפשר גם להתמקד בשיפוץ האמבטיה או השירותים. הכל תלוי בסדר העדיפויות ובתקציב שכרגע עומד לרשותכם. לכן, לפני הכל כדאי לשבת עם עצמכם, לראות מהו הסכום שאתם מקציבים לפרויקט ולתעדף את הפעולות שצריך לכלול השיפוץ. כך תוכלו לגשת לדברים בצורה מסודרת.

לפעמים הצבע עושה הבדל משמעותי

אם הדירה משלכם במצב טוב אך עדיין משהו מרגיש לכם שמפריע או צריך שינוי, לא צריך ללכת רחוק מדי. אפשר להסתפק אפילו בטיפול קוסמטי שבמונחים של בתים ושיפוצים מדובר בעצם על עבודות צבע. בית שנצבע כולו מחדש מקבל מראה נקי ורענן ולפעמים זה כל מה שנחוץ כדי להחזיר את השקט והתחושה הנעימה. מצד שני, גם צביעת הבית צריכה להתבצע בצורה מקצועית. לכן, עדיף לא לעשות זאת בעצמכם אלא להזמין חברת מקצועית כמו TOMI המבצעת שיפוצים מכל סוג ובכל סדר גודל גם לעבודה פשוטה כזו. לרוב צביעה אינה רק מריחת שכבה חיצונית של צבע חדש אלא כוללת קילוף צבע ישן, סתימת חורים קטנים ויצירת שכבה אחידה לפני מריחת הצבע החיצוני. צביעת תקרה היא מורכבת עוד יותר ולכן גם לצביעה, בטח של הבית כולו, אל תוותרו על עבודה מקצועית.

איך לבחור חברת שיפוצים?

בין אם החלטתם על שיפוץ כללי ובין אם על עבודות קוסמטיות בלבד אל תתפשרו. חפשו חברת שיפוצים העובדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר,  חברה עם הרבה מאוד ניסיון בשיפוץ מגוון רחב של מבנים, החל מווילות דרך דירות ועד משרדים ואזורי מסחר. חברה כזו כמו TOMI מבצעת כל מה שצריך, כולל עבודות אינסטלציה וחשמל, עבודות גבס ועוד. חשוב למצוא חברה המשדרת אמינות ומקצועיות. תחום השיפוצים והבניה הוא תחום בו ישנם לא מעט חאפרים וניתן לשמוע הרבה מאוד על עבודות שנזנחו באמצע וקבלן שברח עם הכסף. אל תגיעו לשם. עם חברה מקצועית, הגונה ואמינה העובדת כבר עשרים שנה אתם נמצאים בידיים טובות ובטוחות.

Exit mobile version