Site icon מקומון רמת גן

חוגגים יום הולדת עגול? הנה כמה רעיונות לחגיגה מושלמת!

יום הולדת עגול מתקרב ומישהו קרוב ואהוב עומד להחליף קידומת. האירוע הזה לא יכול לעבור בלי חגיגה גדולה לציון העשור החדש לחייהם. קיימות מגוון דרכים לחגוג, כשכל אחת מהן מתאימה לאופי של חתן או כלת השמחה, לתקציב וכמובן גם לגיל. אספנו עבורכם כמה רעיונות לחגיגה מושלמת עם מספר טיפים לחיסכון.

ארוחה משפחתית בטבע

מתכננים אירוע לכמות קטנה של משתתפים? ארגנו ארוחה משפחתית מהנה בטבע בפארקים או בחצר האחורית שלכם או של אחד מהחברים ובני המשפחה. תוכלו להזמין קייטרינג מושקע עם מנות עיקריות ותוספות. אין חגיגה בלי עוגה, לקינוח – תוכלו להגיש עוגת גבינה קרה משובחת או קינוח מפנק אחר מעשה ידכם. כדאי לשלב את החגיגה עם מוזיקה טובה – הביאו אתכם מערכת הגברה והשמיעו לאורך האירוע שירים אהובים. אם אתם מחובבי ז'אנר הקריוקי שלבו גם מיקרופון והדפיסו לכולם את מילות השירים לחגיגה מיוחדת מתחת לכיפת השמיים.

שכרו אולם והזמינו אמן

לבעלי תקציב גבוה יותר יש מגוון רחב של אפשרויות המתאימות במיוחד למסיבות מרובות משתתפים. חגיגת יום ההולדת יכולה להיות לא פחות מושקעת מאירוע באולם. תוכלו להפיק ערב שלם ולהזמין אמן סטאנד אפ, זמר מפורסם או די ג'יי שיקפיץ את כולם ברחבה. מרבית האולמות יספקו לכם שירותי קייטרינג במחיר אטרקטיבי למנה שעשוי להיות נמוך מהמחיר שתשלמו לחתונה. אם תרצו לחסוך בעלויות האולם תוכלו לערוך את האירוע באמצע השבוע או בשעות הצהריים, אתם תגלו שהמחיר לשכירת האולם יהיה נמוך באופן משמעותי בהשוואה לתג המחיר למנה בסופי השבוע ובשעות הערב.

צאו יחד לטיול משפחתי בחו"ל

צילום: Pexels

רוצים לחגוג רק בחוג המשפחה הקרוב? ארגנו יחד בילוי מהנה בחו"ל. אתם יכולים לצאת לנופש הכל כלול ביוון או בקפריסין ולבלות זמן איכות זה עם זה. בערב, תוכלו לחגוג בצורה מיוחדת עם נופים חדשים שלא ראיתם קודם באחת מפינות החמד שמציע היעד בו אליו אתם נוסעים לחופשה. תוכלו להנות מחופי ים עם שקיעות נפלאות ורומנטיות, לצאת להליכה על החוף ולאכול ארוחת ערב תחת שמי הכוכבים יחד עם הילדים.

נופש בצימר בגליל

אם אינכם רוצים להרחיק עד למדינה שכנה תוכלו לצאת גם לחופשה נפלאה בישראל. בארץ יש מגוון צימרים רומנטיים שמתאימים ליום הולדת עגול ומיוחד – חלק מהם אפילו מציעים בריכה פרטית, עיסוי זוגי או ארוחת ערב רומנטית עם מרכיבים טבעיים מהגליל. לאחר מכן תוכלו לתכנן סופשבוע עם אטרקציות בסביבה כמו רכיבה על אופניים, סנפלינג, פיקניק מפנק, טיפוס על הרים, החלקה על קרח, ראפטינג ועוד מגוון אפשרויות. אם אתם מחליטים לנסוע כל המשפחה עם הילדים תוכלו למצוא גם צימרים המציעים מספר חדרים על מנת שכל המשפחה תוכל לבלות יחד ועדיין תזכו לפרטיות.

יוצאים לחגוג במסעדת גורמה

חובבי דגים, בשרים או סושי עם דגים טריים? יום הולדת עגול הוא האירוע המושלם לארוחה במסעדת שף מפנקת. הזמינו כמה חברים וצאו לערב בלתי נשכח המלווה ביין טוב ומנות שאינכם רגילים לאכול ביום יום. חברה טובה, הרבה צחוק, כיף ומצב רוח טוב. לסיום האירוע החגיגי הזמינו מספר קינוחים והתענגו על מגוון הטעמים המתוקים באירוע שכולו מתוק.

יוצאים לקרוז באירופה או ארה"ב

מתכננים חופשה בלתי נשכחת לכבוד יום ההולדת? מדוע להסתפק בטיסה במטוס אם אפשר להפליג על המים ולהפוך גם את הדרך עצמה לחוויה מרתקת! הזמינו קרוז מיוחד שיוצא מישראל או מאירופה ובקרו באיים קסומים, נופים מרהיבים וניחוח המלח והים מדהים שילווה אתכם לאורך כל השייט. קרוזים רבים מציעים גם פעילויות נוספות, מופעים מוזיקליים ואפילו הופעות של מיטב האמנים הישראליים. עבור הילדים (אם החלטתם לצאת לחופשה משפחתית לכבוד האירוע) מצפות אטרקציות מיוחדות בקרוזים המיועדים לכל המשפחה.

מסיבת ריקודים במועדון

ההצעה האחרונה שלנו מתאימה לצעירים שביניכם או לבעלי הראש הצעיר. מה דעתכם לסגור מועדון מוכר ליום אחד ולרקוד עד אור הבוקר עם תקליטן מקפיץ לכבוד יום ההולדת שלכם? מועדונים רבים מאפשרים לכם לתכנן מסיבה לעשרות אנשים בתקציב נמוך בהרבה מהשכרת אולם אירועים. הכינו גלויות מרהיבות והזמינו את כולם למסיבה הכי טובה בעיר. באמצע הערב תוכלו להגיש  נשנושים שונים, קינוחים מפנקים כמו עוגת גבינה קרה שימו עליה נרות ואל תשכחו לבקש משאלה. יום הולדת שמח.

Exit mobile version