Site icon מקומון רמת גן

חדרי בריחה בחיפה

חדרי בריחה בחיפה

credit: canva.com

אם אתם מחפשים לחוות חוויה חדשה ויוצאת דופן, יש לנו רעיון עבורכם. מתחם אסקייפלנד, מתחם חדרי בריחה בחיפה, הוא בדיוק הפתרון המושלם, עבור מי שרוצים לחגוג, לצאת קצת מהשגרה ולעשות משהו חוויתי ביחד. אנחנו פה בשביל להפוך כל אירוע וכל יום מיוחד, לזיכרון חד פעמי ובלתי נשכח. רוצים לשמוע איך זה עובד בדיוק? בשביל מה אנחנו כאן?

למה דווקא פעילות בסגנון הזה

למי שלא מכיר ולא שמע עדיין על הטרנד שמתפשט בארץ ובכל רחבי העולם, חדרי בריחה בחיפה זה מתחם של חדרים, אשר בכל אחד מהם, מסתתר עולם חדש ואחר. בכל פעם מחדש, בני הקבוצה המשתתפים בפעילות צריכים לפענח את הרמזים שיעבירו אותם בין החדרים, עד לפיענוח החידה. בכל חדר תמצאו סיפור אחר תוך שאתם, בגופכם ממש, צריכים למצוא את הפתרונות שיאפשרו לכם לצאת מהמבוך בהצלחה.

חדרי בריחה בחיפה הם קצת כמו סט של סרט מתח, אלא שהפעם, אתם לא צופים בסרט, אלא לוקחים בו חלק פעיל. כן, החוויה מלווה בתחושות של אופוריה עם כל ניצחון קטן, צחוק, שחרור מתחים ואפילו, תחושה של תחרותיות, לא בין בני הקבוצה, אלא, בדרך לפיענוח החידה בשמה יצאתם לדרך.

מה התפקיד שלנו?

אנחנו יוצרים חדרי בריחה בחיפה כבר משנת 2016. בכל פעם מחדש, אנחנו עושים הכל כדי להביא עוד סיפור חדש ולהקים אותו לחיים. אנחנו משקיעים בתפאורה, במוזיקה ובכל הפרטים הקטנים, שיהפכו את החוויה מושלמת באמת. הכיף הוא שמכיוון שיש לנו כמה חדרים שונים האחד מהשני, אנחנו זוכים לארח קבוצות חוזרות ואנחנו יכולים להתאים לכל אחד ואחת, את הפעילות הרלוונטית. כך מגיעים אלינו זוגות בדייט ראשון ומשפחות החוגגות ביחד יום הולדת. האמינו לנו, אין כיף גדול מאשר לראות עוד קבוצה יוצאת עם חוויה שתיצרב לנצח בזיכרון המשפחתי.

לקבוע היום פעילות יוצאת דופן

אם יש אירוע מיוחד באופק או אם אתם פשוט רוצים לחוות חוויה קצת אחרת, עכשיו הזמן שלכם לקבוע איתנו. אנחנו נשמח להציע לכם חדר בריחה מתאים לקבוצה ולהפוך את היום המיוחד ליום בלתי נשכח.

Exit mobile version