Site icon מקומון רמת גן

חברת ניקיון ברמת גן שתעשה את העבודה בשבילך

מעוניין לחדש רצפות? להזמין ניקיון לאחר שיפוץ? מחפש חברת ניקיון לפני מעבר דירה?. חברת ניקיון ברמת גן מספקת מגוון שירותי ניקיון מתקדמים, לרבות: ניקיון לפני מעבר דירה, ניקיון דירות חדשות, ניקיון לאחר שיפוץ, פוליש לרצפה, חידוש רצפות ועוד. מומלץ לבחור חברה ותיקה עם מוניטין טוב, שתדע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ללא נזקים מיותרים.

ניקיון לפני מעבר דירה

עוברים דירה? תיאמתם כבר הובלה? רגע לפני שהחפצים שלכם מגיעים לדירה החדשה, מומלץ להזמין חברת ניקיון ברמת גן, שתוך 6 שעות תבריק את הדירה כמו שצריך. שירות ניקיון לפני מעבר דירה כולל קרצוף של הרצפות ע"י מכונת פוליש, ניקוי פאנלים וחלונות, ויטרינות, מרפסות, משטחים, ארונות, משקופים, כלים סניטריים, מקלחות, שירותים ועוד. ישנם לכלוכים שקשה (ואפילו בלתי אפשרי) להסיר באמצעות חומרי ניקיון סטנדרטיים. חברת ניקיון ברמת גן תוכל להבריק את כל חלקי הדירה תוך שעות ספורות.

מנצלים את הקורונה לניקיון יסודי

משבר הקורונה כבר כאן, וכנראה מתכנן להישאר עמנו לתקופה ארוכה. הקורונה מביאה איתה תקופות ממושכות של סגר, בהן בני המשפחה שוהים שעות על גבי שעות בתוך הבית (הרבה יותר מבשגרה). הבית מתלכלך הרבה יותר מהר, ולאט לאט נראה פחות טוב. מסיבה זו, רבים בוחרים להזמין חברת ניקיון ברמת גן דווקא עכשיו, כדי לחדש את הבית ולהנות ממנו. בית נקי מייצר אוירה נעימה והרמונית בבית ואף מסייע להתמודד עם הלחצים הכרוכים במשבר כמו זה שאנו חווים.

צילום: FREEPIK

כדאי להכיר – חידוש רצפות

כמעט כל חברת ניקיון ברמת גן, מציעה שירות של "חידוש רצפות". לרוב שירות זה ניתן כשירות משלים לשירותי ניקיון כלליים. אך ניתן להזמינו גם בנפרד, במטרה לחדש את מראה הרצפה הישנה. אם ישנם לכלוכים שלא יורדים כבר הרבה זמן, שריטות או אפילו כתמי שמן – שירות חידוש רצפות הינו אידיאלי עבורכם. חברת ניקיון עושה שימוש בחומרים מיוחדים ובמכונת פוליש חדישה שפשוט מבריקה את הרצפות. בנוסף, תקבלו שכבת הגנה חזקה שמגנה על הרצפה מפני נזקי זמן ולכלוכים חדשים.

פוליש לרצפה

בבתים בהם יש רצפת שיש, חייבים להזמין פוליש לרצפה מדי כמה שנים. מכונת פוליש מאפשרת להסיר את שכבת הלכלוך הישנה, ולהחזיר לרצפת השיש את הברק המקורי של השיש. יחד עם זאת, שירות פוליש לרצפה רלוונטי מאד גם למרצפות ישנות (טראצו). תוך שעות ספורות, ניתן להסיר את שכבת הלכלוך הישנה, ולהבריק את המרצפות מן היסוד. התוצאה הסופית היא פשוט מדהימה – כמו רצפה חדשה!

כמה זה עולה?

תמחור של ניקיון דירה לפני מעבר או ניקיון דירה לאחר שיפוץ, נעשה ע"פ מגוון פרמטרים: גודל הדירה, דירה ריקה או מרוהטת, סוג הרצפה, דרישות מיוחדות ועוד. מבלי להתחייב, נוכל לספר לכם שעלות הניקיון עבור דירת 4 חדרים ממוצעת באיזור המרכז הינה 1,500-2,000 ש"ח. אין להתפתות להצעות זולות מדי (יש מי שמפרסם 699 ש"ח וכו'), שכן אין אפשרות לבצע ניקיון יסודי עם 2-3 עובדים בעלות כזו. כמו כן, בעלי מקצוע אשר מפרסמים מחיר כה זול, עשויים בסבירות גבוהה להעלות את המחיר ברגע שיגיעו לבית.

טיפים אחרונים

הטיפ החשוב ביותר הוא להזמין חברת ניקיון ברמת גן יום לפני ההובלה (ולא אחרי שהרהיטים מגיעים). זה יאפשר לחברת הניקיון לעבודה בצורה מהירה יותר ויסודית יותר. זה גם יחסוך לכם בעלויות. הטיפ השני הוא לעבור עם בעל המקצוע על כל הנקודות שחשובות לכם, וכך הוא יוכל לספק את המענה האופטימאלי לכל סוגי הלכלוכים בדירה, מבלי לגרום לנזקים מיותרים כמובן.

 

Exit mobile version