Site icon מקומון רמת גן

חברת מועצת העיר, עו"ד חיה מנע, בכנס "נשים בעסקים" שנערך לרגל יום האישה: "הישגי הנשים הושגו במאבק עיקש. מאבק שאנו ממשיכות לנהל מידי יום"

כנס נשים בעסקים לרגל יום האישה הבינלאומי נערך בשבוע שעבר בסינמטק בתל אביב, בהשתתפות מאות נשות עסקים שהגיעו לשמוע הרצאות מקצועיות ולקבל כלים להצלחה בעולם העסקים. בין הדוברות המרכזיות היתה חברת מועצת העיר רמת גן ומחזיקת תיק קידום נשים ושוויון מגדרי, עו"ד חיה מנע

הכנס, תחת הכותרת "DARE TO DREAM"', הוא לא סתם עוד כנס על נשים עם סיפורים מעוררי השראה על פריצת תקרת הזכוכית, הרעיון של הכנס הוא לאפשר לנשים ללמוד מנשים עצמאיות ובעלות עסקים ומנהלות בכירות, כל אחת מומחית בתחומה ולצאת עם כלים פרקטיים שאפשר ליישם בעסק.

אחת הנשים שנבחרו להרצות בכנס, היא עו"ד חיה מנע, חברת מועצת עיריית רמת גן ומחזיקת תיק קידום נשים ושוויון מגדרי ובנוסף משמשת כיו"ר פורום הנשים של להב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל.

משמאל לימין: חנה רדו, עו"ד אריאלה וולף ועו"ד חיה מנע. צילום: יחצ

לדברי עו"ד חיה מנע: "מטרתו של יום האישה היא לציין את הישגי הנשים בתחומים שונים: כלכליים, פוליטיים וחברתיים, והעלות את המודעות לזכויותיהם. הישגים אלו הושגו במאבק עיקש לשוויון זכויות בכל תחומי החיים, מאבק שאנו הנשים מנהלות שנים רבות וממשיכות לנהל מידי יום. לצד ההישגים יש עדיין תחומים רבים שבהם אין עדיין שוויון ויש עדיין הרבה עבודה. יש מעט מידי נשים שהן עצמאיות ונשות עסקים, הזיגזג בין הבית לעסק הוא לא פשוט, לא לשכירות ועל אחת כמה וכמה לא לעצמאיות. נשים שחולמות להיות עצמאיות, צריכות להיאבק פי כמה מגברים. אני מאמינה שגם זה ישתנה בסוף, כי הכוח הנשי מוכיח את עצמו פעם אחר פעם והפוטנציאל הטמון בון לקידום נשים הוא עצום."

מנע נתנה בהרצאתה טיפים לנוכחות כיצד לנהל את הזמן בצורה נכונה ואיך להאמין בעצמך ובמטרתך.

מרצות נוספות שהיו בכנס: חנה רדו, המשנה ליו"ר מקאן תל אביב, ועו"ד אריאלה וולף מארגנת הכנס, מייסדת  Dare To Dream ומנטורית בעמותת "יוזמות עתיד".

בנוסף להרצאות מקצועיות נהנו הנוכחות מהופעות של מיקה קרני והסטנדאפיסטית סיגל כהנא.

Exit mobile version