Site icon מקומון רמת גן

חברת הקורקינטים השיתופים LIME תרחיב את פעילותה ברמת-גן

לא עומדים בביקוש: חברת הקורקינטים השיתופים LIME תפרוס עוד מאות קורקינטים ברחבי רמת-גן, זאת בעקבות פניות תושבים רבים והתערבותו של ראש העיר, כרמל שאמה הכהן.

בתחילת פברואר פרסה חברת LIME מאות מכשירי קורקינט חשמליים, באזור הבורסה ברמת-גן. מאז צברו הקורקינטים החשמליים פופולריות רבה והם בן הגורמים העיקריים להפחתת עומס התנועה באזור. בסופ"ש האחרון פנה ראש העיר רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, ליניב גודר, מנכ"ל החברה, על מנת להגדיל את כמות הקורקינטים הפרוסים בעיר, והחל מיום שלישי הקרוב יפרשו ברחבי העיר עוד מאות קורקינטים של החברה – בעיקר באזור מזרח העיר, החסר בתשתיות של תחבורה ציבורית.

חברת Lime פועלת ביותר מ- 100 ערים ברחבי העולם. ההגעה של Lime בישראל מתרחשת לאחר סבב גיוס נוסף של החברה של 310 מיליון דולר בשווי של 2.4 מיליארד דולר. הקורקינטים של החברה כוללים מערכת GPS חדישה, חיבור אלחוטי של הסמארטפון למערכת הקורקינט וכן נעילה אוטומטית. עלות השכרת קורקינט תהיה 5 שקלים, וכל דקת נסיעה תעלה 50 אגורות. השירותים זמינים בקלות ובנגישות עם הורדת אפליקציית LIME מחנויות ההורדה. בנוסף, יכולים הנוסעים לעקוב דרך האפליקציה אחר המיקומים שבהם פזורים הקורקינטים ברחבי העיר ולשריין להם קורקינט עד ל- 15 דקות. עמדות האיסוף יפוזרו בפרישה רחבה בעיר להנאת התושבים.

הקורקינטים של LIME. צילום: אלעד מלכה

ראש עירית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "כשמדברים על איכות חיים עירונית אין כלי שיותר מתאים מקורקינט שיתופי. מאז ש- LIME החלה לפרוש את הקורקינטים באזור הבורסה אנו רואים הפחתה משמעותית בתנועת כלי רכב. בהתחשב בעובדה שקורקינט חשמלי פולט בין 1%–2% פחמן ביחס למכונית, פר קילומטר, הרי שמדובר פה בבשורה תחבורתית וסביבתית חשובה מאוד לתושבי רמת-גן".

מנכ"ל LIME ישראל, יניב גודר: "התרגשתי לקבל את פנייתו של ראש העיר, לא מעט רשויות בישראל מבינות שאנחנו הפתרון הכי יעיל והכי זול. בזכותנו הציבור מוותר על המכוניות ונוסע בקורקינטים. ציבור הנהגים צריך להודות על כל רוכב קורקינט שהוא רואה, שכן מדובר על מכונית אחת פחות שלא עומדת לידו בפקק. הצרכן הישראלי הוא צרכן חכם. הצרכן מבין את הערך מוסף שלנו ככלי התחבורתי הכי יעיל והכי נוח וחסכוני עבורו."

Exit mobile version