Site icon מקומון רמת גן

חברה שמבינה בתחום המצבות

מצבות גרניט
קרדיט: adamvaeven.co.il

בניגוד לימים עברו, כיום ניתן לעצב מצבות מחומרים שונים ובעיצובים מרהיבים אשר מנציחים באופן הבולט ביותר את האהובים והיקרים לכם. מצבות גרניט נחשבות למיוחדות ויקרות שכן את אבן הגרניט יש לכרות ממעמקי האדמה והיווצרותה אורכת שנים רבות וארוכות. באדם ואבן נוכל הציע לכם מצבות משלל חומרי גלם, ביניהם גם הגרניט הנחשב למכובד ויוקרתי לשם הנצחת הנפטר.

מצבות גרניט הן עמידות מאוד

אחד הדברים שיש לתת עליהם את הדעת בעת בחירת מצבה היא עמידותה לאורך שנים. יש לזכור כי המצבה נמצאת חשופה לפגעי הטבע, למזג אוויר שמשתנה מחום קיצוני ועד גשם ורוחות חזקות, חול, אבק ולכלוך וכמובן יש להתייחס לעניין הזמן. מצבות גרניט נחשבות לעמידות במיוחד ויכולות להבטיח לכם שקט שאכן בחרתם את הבחירה הנכונה ושמצבה זו תישאר כחדשה לאורך שנים רבות. כמו כן הגרניט נחשבת לאבן אחידה בעלת מעט נקבוביות. סגנונה הטבעי מרשים ויפהפה לא פחות מאשר כשאר מעצבים ומלטשים אותה.

סגנונות שונים

בעת בחירת עיצוב מצבות גרניט יש פרמטרים רבים שניתן להתייחס אליהם. למשל, כיצד תראה המצבה? האם היא מלבנית סטנדרטית? האם בעל צורה אחרת לחלוטין אשר תמחיש ותבטא את הנפטר? מעבר לצורתה של המצבה יש להתייחס לעניין הכיתוב. ניתן לכתוב על המצבה באמצעות חריטה וצביעה של כל אות בגוון שחור שזה הכיתוב הנפוץ והזול ביותר או לחילופין ניתן להבליט את האותיות, לעשות הזרקה של חול לשם הבלטתן, ניתן לבחור באותיות עשויות מתכת או כאלו העשויות מזכוכית ויש גם אופציה של אותיות עשויות קרמיקה. הכול תלוי בסגנון המועדף עליכם ובתקציבכם כמובן. בנוסף יש להביא בחשבון את הגוון של המצבה. הגרניט מגיעה בגוונים כהים – אפור, אדום וגם בגוון חום. ניתן לשלב אותה עם אבנים אחרות או להשתמש בה בלבד בהתאם להעדפות האישיות שלכם.

כדי לבצע פעולות של שיוף, ליטוש, חריטה ועוד, באבן מסוג גרניט מומלץ להשתמש בשירותיה שלחברה ותיקה אשר עוסקת שבתחום שנים רבות ויכולה להעניק לכם את התוצאות הנדרשות. אנו באדם ואבן נשמח לייעץ וללוות אתכם בכל בחירה שתעשו.

Exit mobile version