Site icon מקומון רמת גן

חברה טובה ילדה? בחרי עבורה מתנת לידה מושלמת

אין משהו מרגש יותר מאשר לידה. יש איזה קסם כזה, בהבנה כי בסוף, כולנו שייכים לאותו מעגל קסום, לגלגל החיים. לידה זה משהו שאי אפשר להסביר במילים. נשמה חדשה מגיחה לאוויר העולם והחיים כולם, משתנים ברגע אחד.

האמא הטריה, היא זו שהמשאבים ותשומת הלב חייבים להיות מופנים אליה. הרי אין ספק, היא כעת מתמודדת עם אתגר לא פשוט בכלל. המעבר להורות, גם אם כבר התרחש כמה פעמים בעבר, הוא משהו שאי אפשר להיות מוכנים אליו באמת, אף פעם. לא רק זה שיש עכשיו עוד ילד במשפחה, אלא, הגוף כואב אחרי המאמץ הפיזי. שעות ארוכות של צירים ארוכים וכמובן, במידה והלידה בוצעה בניתוח קיסרי. אז איך תבחרו את המתנה המושלמת ללידה? המשיכי לקרוא. 

ראשית, חשוב לזכור, העיקר היא המחשבה  

יש את המשפט, אליו רבים מתייחסים בתור סוג של 'קלישאה' אבל בעיננו, אין נכון ממנו, באמת, העיקר היא המחשבה. דווקא ברגע בו האמא עוברת תהליך כל כך עוצמתי ומטלטל, כזה שמביא איתו הרבה תחושות מסוגים שונים, החל משמחה אדירה וכלה בתחושה של קושי בגלל כאבי הלידה, בגלל אובדן שעות השינה, עצם העובדה כי היה שם משהו שחשב עליה, זה כבר דבר גדול מאוד. מה גם, שהיתרון במקרה של מתנת לידה, הוא שאפשר לתת ליולדת את התחושה שהיא חשובה, אבל בלי להגיע אליה לבית החולים, מה שלא תמיד מתאים, וודאי במקרה בו היולדת עברה ניתוח קיסרי למשל והיא בעיקר צריכה לנוח. אל דאגה, היום לא צריך לצאת מהבית כדי להביא מתנת לידה עד ליולדת, בזכות האינטרנט, תוכלו לשלוח לה את המתנה עד לפתח הבית. 

קרדיט תמונה: pixabay

מתנה לגוף ולנפש 

מתנה ללידה המתייחסת לגוף, היא אולי המתנה הכי מפנקת שאפשר לתת לאישה שילדה. פשוט, מפני שהגוף עובר שינויים דרמטיים ולפעמים, תמצית צמחים להקלה של הכאב, תכשיר המפיץ ריח טוב, אלו לבדם, יכולים להביא לתחושה של הקלה ותחושה נעימה בגוף. כמובן, הכי חשוב זה לבחור במוצרים טבעיים, כאלו שלא יעשו חלילה נזק, הרי לא רק שהגוף מלא בהורמונים והוא עוד צריך להחלים, בדרך כלל, אחרי הלידה מתחילה תקופת ההנקה וכמובן, נרצה לשמור על התינוק. 

מתנות לרך הנולד ולכל המשפחה 

אתן מכירות את זה? את המתנה הפשוטה לכאורה, זו שהפכה למוצר שפשוט שינה את חייכם? איזה כיף זה להביא מתנה לתינוק, שלא רק נראית טוב, אלא כזו שהאיכות שלה היא כזו, עד שכבר אי אפשר בלעדיו. לפעמים שמיכה נעימה ורכה, מנשא מצויין ואפילו, חיתולים רב פעמיים, עבור מי שדווקא מעוניינים להתנסות בזה מבחינה אקולוגית, יכולים להפוך את הימים הראשונים של המשפחה הטריה, להרבה יותר נעימים ביחד. 

אל דאגה, תמיד אפשר לצרף פתק החלפה 

אם מכל סיבה שהיא, המתנה לא תתאים לצרכים של היולדת ולצרכים של התינוק, הכי חשוב זה לשים פתק החלפה, כך שתהיה לה ההזדמנות פשוט להחליף את המוצרים במידת הצורך. אגב, אם את לא יודעת מה לבחור ואם את מחפשת רעיון אבל את פשוט לא יודעת מאיפה להתחיל, יש אריזות מתנה, כאלו שנוצרו אחרי שנים של ניסיון בתחום ואחרי מחקר מעמיק. האמיני לנו, אריזת מתנה ללידה, כזו שכוללת כמה פרטים וכל אחד מהם, מושלם בפני עצמו, זו המתנה הטובה ביותר לחברה טובה, עבור לידה חדשה ומרגשת כל כך. 

 

Exit mobile version