Site icon מקומון רמת גן

חבילת שירותי תקשורת משולבת להוזלת ההוצאות החודשיות – חבילות קוואטרו

חבילות חדשות אותן מציעות חברות התקשורת ללקוחותיהן מאגדות בתוכן את כל שירותי התקשורת אותם צורך אדם ממוצע בישראל כיום, וטומנות בחובן מספר יתרונות משמעותיים בהשוואה לדרך בה היינו רגילים לצרוך (ולשלם על) שירותי תקשורת עד היום. סלקום השיקה את חבילות הקוואטרו שלה, אשר חוסכת זמן וכסף.

צילום:pixabay

משקי בית רבים בישראל נאבקים מדי חודש לצמצום ההוצאות השוטפות, אשר עלולות להצטבר במהרה לסכומים גבוהים ביותר אשר גורמים למשימה להיות מאתגרת יותר ויותר משנה לשנה. גם חברות הענק אשר מספקות לנו כמה מהשירותים והמוצרים הבסיסיים אותם כולנו צורכים באופן שוטף מבינות זאת היטב, ומציעות מבצעים ומוצרים מותאמים המאפשרים להוריד משמעותית את רמת ההוצאות החודשיות. דוגמה מצוינת לכך היא ה"מוצר" החם ביותר בשוק התקשורת הישראלי כיום – חבילות תקשורת.

מקרה מבחן של חבילת תקשורת – הקוואטרו של סלקום

הדרך הטובה ביותר להבין מהי חבילת תקשורת, ומהם היתרונות הגלומים בה, היא באמצעות דוגמה פשוטה. מקרה הבוחן באמצעותו נמחיש את הרעיון של חבילות תקשורת הוא חבילה המוצעת על ידי חברת סלקום, חבילה המכונה – הקוואטרו של סלקום. משמעותה של המילה – "קוואטרו" היא ארבעה, שכן מדובר בחבילת תקשורת הכוללת ארבעה שירותים שונים, ובדומה ניתן למצוא חבילה נוספת ומצומצמת יותר המכונה "הטריפל של סלקום" וכוללת שלושה שירותים שונים במקום ארבעה.

השירותים שכולל הקוואטרו של סלקום הם – חיבור מהיר לאינטרנט, טלוויזיה, קו טלפון ביתי וקווי סלולר (חבילת הטריפל כוללת את אותם שירותים, ללא קווי הסלולר). הרעיון של החבילה הוא כי החברה מספקת ללקוחות שרכשו את החבילה את השירותים שצוינו במחיר טוב יותר מאשר המחיר המתקבל כאשר רוכשים את ארבעת השירותים הללו בנפרד (וכאמור – מדובר בשירותי תקשורת בסיסיים אותם צורך כיום כמעט כל בית בישראל). בנוסף, מדובר בעסקה אחת, במקום בארבע עסקאות נפרדות. הכל משולם מדי חודש כנגד חשבונית אחת, מה שמפשט משמעותית את העניינים מבחינה בירוקראטית, במיוחד כאשר מדובר במשק בית המכיל כמה וכמה נפשות. שירות האינטרנט כולל ספק + תשתית (מה שגם כן מוריד משמעותית את הסרבול וההתנהלות הנדרשת מהלקוח מול החברה), שירות הטלוויזיה (סלקום TV) כולל עד לחמישה מסכים שונים (ולכן מתאים גם לבית עם ילדים ומספר טלוויזיות) ושלושת קווי הסלולר כוללים שיחות, הודעות ועד לכמה עשרות GB של גלישה. חשוב לציין כי קיימות מספר גרסאות שונות של הקוואטרו של סלקום, והלקוח יכול לבחור בדיוק את סוג החבילה המתאימה ביותר עבורו וסוג התנאים המשתלמים ביותר מבחינתו.

הפנים החדשות של שוק התקשורת בישראל

בעוד חבילות כמו הקוואטרו או הטריפל של סלקום קיימות בשוק כבר זמן מה, מקרים אלו מוכיחים כי חבילות התקשורת אכן עונות על כמה צרכים מהותיים, המשותפים למרבית לקוחות הענף הזה בישראל (כלומר – כולנו…). צרכים כמו הוזלת ההוצאות החודשיות על שירותי תקשורת והצורך בהתנהלות נוחה ויעילה יותר מול ספקית שירותי התקשורת דוחפים ישראלים רבים לעבור לחבילות תקשורת משולבות, כאלו הכוללות לפחות חלק ניכר משירותי התקשורת אותם אנו צורכים באופן שוטף תחת חבילה אחת. כך, ממש בשנים האחרונות החלו חברות תקשורת רבות להציע חבילות תקשורת משלהן, כאלו הכוללות שלושה שירותים שונים, ארבעה (בדומה ל"קוואטרו") ואפילו יותר. ההיענות מצד הציבור ברורה וניכרת, ורבים בוחרים כיום בחבילת תקשורת על פני רכישה בנפרד של כל שירות, מה שגורר לא רק מחיר גבוה יותר אלא גם התנהלות מסורבלת ומסובכת יותר במקרים רבים. בעוד חבילות התקשורת הולכות והופכות נפוצות יותר, כך גם התחרות בין חברות התקשורת השונות הולכת ומתגברת. כתוצאה מכך אנו רואים חבילות עשירות ואטרקטיביות יותר משנה לשנה, כאלו הכוללות יותר שירותים, שירותים איכותיים יותר (לדוגמה – סלקום מציעה כיום אינטרנט מהיר "סופר פייבר" במהירות גלישה של עד לאלף מגה בייט לשנייה!…) ומחירים נמוכים יותר. מבחינות רבות, עידן חבילות התקשורת אליו נכנסנו ממש לא מזמן מסתמן כפנים החדשות של שוק התקשורת הישראלי.

חבילת תקשורת הופכת להיות הדרך הנפוצה והסטנדרטית יותר לרכוש שירותי תקשורת. סביר להניח כי מגמה זו נובעת מכך שממש בשנים האחרונות נוספו כמה שירותי תקשורת אשר הפכו להיות סטנדרט בסיסי של ממש, בלעדיו אף אחד כמעט אינו מתנהל. בנוסף לטלוויזיה או לקו הטלפון בבית, כמעט כל אחת ואחד מאיתנו מחזיקים כיום גם סמארטפון, קו אינטרנט מהיר בבית וכו'. כשזה המצב, ברור יותר מדוע משתלם לרובנו לרכוש חבילת תקשורת משולבת – חבילות קוואטרו.

Exit mobile version