Site icon מקומון רמת גן

זקוקים לכסף נזיל? ככה תשיגו אותו

לכולנו זה יכול לקרות, אנחנו זקוקים לכסף נזיל כאן ועכשיו. יחד עם זאת לא תמיד הבנק משתף איתנו פעולה וחושב שמגיע לנו האפשרות ליהנות מהלוואה בתנאים נוחים. הבנק יכול לסרב לכם להלוואה מעשרות סיבות שונות, חלקן יכולות להיות הגיוניות לכל שואל ואילו אחרות מעט פחות וגורמות לכם לתהות למה מגיע לכם "כל הטוב הזה?".

אנחנו לא נדוש עכשיו על כל הסיבות בהן הבנק יכול להחליט שאתם לא זכאים להלוואה, אך נגיד לכם שאפשר גם אחרת!

יש לנו גם דרך אחרת: הלוואה חוץ בנקאית

לקיחת הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה אשר ניתנת לכם על ידי גוף מממן שאינו הבנק. כאשר אנחנו מדברים על סיבות להלוואה וכסף נזיל אנו יכולים למצוא עשרות סיבות שונות. בין הסיבות הנפוצות אנו רואים רכישת דירה, רכישת רכב, אירוע משפחתי שצץ עלינו פתאום, שיפוץ ועיצוב של הבית, חופשה משפחתית ואפילו הגדלת תזרים המזומנים לעסק לשם פיתוח עסקי והתרחבות.

בשנים האחרונות קמו גופים מפוקחים רבים אשר נותנים לכם את האפשרות לקחת הלוואה חוץ בנקאית בתנאים נוחים מבלי להיסחב בבירוקרטיה שלא נגמרת אל מול הבנקים וגם כאשר אתם מקבלים סירוב חד משמעי מהבנק.

נשמע מעניין: מאיפה ניתן לקחת הלוואה זו?

כאשר נרצה לקחת הלוואה חוץ בנקאית ניתן למצוא עשרות חברות שונות במשק אשר מספקות שירותים אלו. בין החברות נוכל לראות קופות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, חברות מימון ייעודיות אשר מתמחות באשראי חוץ בנקאי, חברות כרטיסי אשראי ואפילו עסקים המתמחים בהלוואות חברתיות שונות.

האם כדאי לי לקחת הלוואה זו?

כדאיות זה עניין סובייקטיבי, אשראי זה הוא אופציה טובה לאדם המחפש כסף נזיל אך אינו מקבל אישור מהבנק לקבלת הלוואה מסיבות שונות.

הלוואות אלו לא לוקחות נפח ביתרה שלכם ובהתחייבות שלכם אל מול הבנקים מה שיכול לתת לכם במקרים מסוימים טווח נשימה ואף יכולת לכסות חובות לבנקים באמצעות הלוואה חיצונית.

כאשר אנחנו מדברים על הלוואה חוץ בנקאית אנו לרוב מדברים על הלוואה יקרה יותר מאשר הייתה ניתנה בבנק מאחר והבנק יודע מה הם סך ההכנסות שלכם, ההתחייבויות שלכם ובמה אתם יכולים לעמוד ובהתאם לכך אומד את יכולת ההחזר.

צילום: CANVA

החשבון הוא מאוד פשוט, כאשר יש סיכון לכסף הריבית היא גבוהה, כאשר אין סיכון לכסף הריבית היא יותר נמוכה. נסו לחשוב על כל האנשים העשירים בטלוויזיה שלוקחים הלוואות בריביות כמעט אפסיות, עכשיו חשבו על ההלוואה האחרונה שלכם. יפה, הבנתם את הנקודה.

לד אביבים: מתמחים במתן שירותי אשראי ומימון בנקאי

חברת לד אביבים מתמחה במתן שירותי אשראי ומימון בנקאי כאשר אצלם תוכלו להשיג הלוואה מהירה לכל מטרה עד 70,000 ללא כל ביטחונות!

החברה מתמחה בהלוואות אקספרס ונותנת לכם את האפשרות לקבל מימון חוץ בנקאי כאשר הבנק מסרב. למה אתם מחכים? חייגו לד אביבים!

Exit mobile version