Site icon מקומון רמת גן

זקוקים להובלת משרד? כך תבחרו חברת הובלת אמינה

במבט ראשון נדמה שהובלות משרדים הוא אירוע פשוט ולא מסובך יתר על המידה. המציאות לעומת זאת היא אחרת ויש לתת את הדעת לפרטים רבים על מנת למנוע עוגמת נפש. הובלת משרד או הובלה של ארגון או חברה היא אירוע לוגיסטי בסדרי גודל שאינם מוכרים לרוב המובילים ולכן כשניגשים למלאכת ההעברה יש לוודא שלצדיכם נמצאים בעלי המקצוע טובים ביותר שיסייעו לכם לעבור את המעבר בצורה נעימה עם מינימום מכשולים ומקסימום יעילות.

צילום: יחצ

המעבר של המשרד יהיה הרבה יותר נעים כשחברת הובלות אמינה ומקצועית תבצע את המשימה. היא מכירה את הלוגיסטיקה שטמונה במעבר משרד ויודעת איך לגשת אליה. המובילים עצמם מכירים בחשיבות של כל הפריטים שנמצאים במשרדים ויודעים כיצד לארוז בזהירות מרבית את כל אלה על מנת שלא יגרם להם נזק, איך לשמור, לעטוף וללפף כבלים שלא ילכו לאיבוד ולהצמיד אותם לכל מכשיר בהתאם, ושכל התכולה תישמר ותגיע בבטחה למעוזה החדש. במאמר זה נספק כמה טיפים שיסייעו לכם בבחירה של חברת הובלות אמינה.

חברה שמבטחת את לקוחותיה

כשניגשים לבחור חברה המתמחה בהובלות משרד יש לקיים תחילה סקר שוק מעמיק ומפורט ובו רצוי להתמקד הן ביתרונות והן בחסרונות של כל חברה. ביטוח תכולה איננו סטנדרט אצל כל המובילים וזהו עניין רגיש ובעייתי. הביטוח מכסה מקרים שונים ויש לברר עם החברה מאיזה סוג בדיוק הביטוח שלה ומה הוא מכסה, זאת על מנת למנוע מצב בו ייגרם נזק לרכוש, ולאחר מעשה תגלו שהנזק לא מבוטח.

צילום: יחצ

ביטוח הובלה משרד עולה כמובן כסף לחברה ומייקר את מחיריה ולכן חשוב ביותר לא ללכת שבי אחרי חברה מסוימת רק בגלל מחיריה הנוחים ולזכור שחברה שמכבדת את עצמה משקיעה בלקוחותיה גם אם המשמעות היא שהיא יקרה יותר מחברות אחרות.

שלב האריזה

חברת הובלת משרדים אמינה ומקצועית תוכל לספק לכם גם את שירות האריזה והפריקה. היא מגיעה עם כל הציוד הנדרש ומתייגת את הארגזים בהתאם לכל חלל ומיקום. היא יודעת איך לקפל ולהכניס ציוד בבטחה בלי שיגרם לו כל נזק ויש לה את כל הכלים המיועדים לזה.

בדקו המלצות

כדי לאתר את החברה שלכם שתגיע ותוביל את המשרד שלכם במקצועיות יש בהחלט מקום לקבל המלצות מקולגות ומכרים שעשו מעבר משרד והיו מרוצים – חברה שיש לה ביטוח לכל מרכולתכם מגיעה בזמן ומתקתקת עבודה ביעילות מרובה.

נכתב באדיבות הובלות 5 כוכבים – www.5starhovalot.co.il

Exit mobile version