Site icon מקומון רמת גן

זינגר וחולדאי מדוושים בכיכר אורדע

עיריית רמת-גן חנכה  את פרויקט התל אופן במעמד ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי וראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר שדיוושו יחדיו בכיכר אורדע בטקס חניכת הפרוייקט.

לאורך השנה האחרונה, פעלה עיריית תל-אביב-יפו בשיתוף עם עיריית רמת-גן להשגת הסכם להרחבת מערך התל אופן התל אביבי גם לעיר רמת-גן. בימים האחרונים הסתיימה הקמתן והפעלתן של שמונה תחנות העגינה הראשונות שהוצבו בעיר רמת גן וחברת 'תל אופן' הציבה בהם אופניים חדישים, לרווחת המשתמשים. כעת רוכבים מתל אביב-יפו ורמת גן יוכלו לשכור ולהחזיר את האופניים מעיר לעיר. האופניים הוצבו בתחנות העגינה הממוקמות בין היתר במתחם הבורסה ובסמוך ליציאה מתחנת רכבת 'מרכז', אזור קניון איילון והאצטדיון הלאומי, צומת 'עלית', בסמוך למכללת 'שנקר', במרכז העיר בכיכר רמב"ם (אורדע), בסמוך למגדלי 'ב.ס.ר' ועוד.

 ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר:"רמת-גן עושה היום את הצעד הראשון, אך לא היחיד, במהפכת האופניים של העיר. העירייה הציבה לה למטרה לפעול להפחתת עומסי התנועה ולצמצום זיהום האוויר והשימוש בתל-אופן הוא חלק מהעשייה בתחום זה. אני מזמין את כל תושבי רמת-גן להתחיל לדווש ומבטיח לכם כי בשנה הקרובה המהפכה תתרחב עם תחנות תל אופן נוספות ושבילי אופניים חדשים שיוקמו בכל רחבי העיר. אני גאה על החיבור בין רמת-גן, גבעתיים ותל אביב באמצעות פרויקט תל אופן ומאמין שהשקתו ברמת-גן משרתת את כל תושבי הערים הסמוכות".

ישראל זינגר ראש עיריית רמת גן ורון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו, בטקס חנוכת פרויקט תל-אופן ברמת גן.צילום: שלומי מזרחי

תל אופן הינו מערך השכרת האופניים הראשון בארץ, הפרויקט הושק במאי 2011 והפך לחלק מהנוף העירוני בתל-אביב-יפו, כאשר הוא מאפשר ומשפיע על שינוי בהרגלי הנסיעה של רבים מתושבי העיר ושל רבים הנכנסים אל תל אביב מדי יום. הפרויקט מהווה אמצעי תחבורה ירוק המפחית את העומס, הרעש וזיהום האוויר על הכבישים ואף תורם לאורח חיים בריא וכושר גופני. זאת כחלק מהמדיניות העירונית לעידוד רכיבה על אופניים ככלי תחבורה אלטרנטיבי לרכב הפרטי.

פרויקט תל-אופן הורחב לרמת גן, כאשר במסגרת הפרויקט, הקימה עיריית רמת גן 8 תחנות חדשות. כעת תושבי רמת גן המנויים לשירות, יוכלו להשכיר אופניים ולהחזירם בכל עמוד עגינה ברחבי רמת גן ותל-אביב-יפו וליהנות ממחיר מוזל ואחיד.

Exit mobile version