Site icon מקומון רמת גן

זוהר ישרים במתקפה על הקולות שמנסים להכפיש את הציבור הדתי לאומי; "נקרעים כל פעם מחדש"

עו"ד זוהר ישרים, יו"ר סיעת הציונות הדתית בעיר ר"ג (ר"ג באמונה) נשאל והתייחס השבוע לחלקם הגדול של בני הציונות הדתית בין משרתי המילואים והנופלים בקרבות ברצועת עזה, לאור אמירותיו הקשות של הסופר חיים באר, "בימים שבני הציונות הדתית מגוייסים ב-100% לצבא ומגנים על ביטחון מדינת ישראל יש כאלו המרשים לעצמם לקרוא לנו "סרטן באומה", כאשר בשלושה חודשים האחרונים אנחנו הולכים מהלוויה להלוויה, מניחום בתי אבלים לביקורי פצועים, מלווים את משפחות השכול ונקרעים בכל פעם מחדש לראות עוד משפחה שאיבדה את אב המשפחה, את הבן או האח, ועדיין נשמעים כאלו אמירות מזעזעות – זה אומר שלא למדנו כלום מאירועי השביעי לאוקטובר".

זוהר ישרים. צילום: סטודיו ליאור שדה
צילום: דוברות

לדבריו, "בימים אלו עם ישראל זקוק לחיבוק ותמיכה, לשילוב כוחות ולאחדות והוא לא מוכן לקבל אנשים שמנסים עדיין לרכב על גל שנאה, תיעוב או פחד ומבטיח לוודא שלא תהיה הסתה כנגד קבוצה כזו או אחרת. "הציבור רואה אותנו ומסתכל עלינו ורוצה שנשנה את השיח. כולנו עברנו תקופה קשה וכאובה. העיר רמת גן שכלה את טובי בניה, הם לא נפלו כדי שאנחנו נחזור למצב שהיינו בו. הם הקריבו עצמם בשביל שיהיה כאן טוב יותר".

הלוויתו של סגן יעקב איליאן הי"ד. צילום: דוברות

עוד הוסיף ישרים לגבי הבחירות המקומיות ואמר "כמו רבים מבני הציונות ובהם גם פעילים במטה שלנו כאן בר"ג, גם יהודה ולד, מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית הארצית נמצא בעזה ומגוייס מה-7 לאוקטובר ונלחם, וכל זה מקשה עלינו להתכונן כראוי לבחירות המקומיות, יהיה טוב אם כולם יניחו את המחלוקות והשנאה בצד במיוחד בתקופה קשה כזאת לעם ישראל".

אם הבחירות יתקיימו בזמן, זוהר ישרים מתכנן ללכת על קמפיין שבו הוא יתמקד בצד המאחד והמחבר ומבטיח שיצליח "כי כולם מבינים היום את ההבדלים בין העיקר לטפל, בין שנאה, לחיבור, בין הרצון לחיות בשלום ובאחווה לבין יצירת אווירה מתסיסה שלאף אחד אין כוח או קשב אליה.

Exit mobile version