Site icon מקומון רמת גן

וילונות גלילה לבית – איכות חסרת פשרות

תמונה: shutterstock

וילונות גלילה לבית – איכות חסרת פשרות

וילונות גלילה מהווים פתרון מודרני, נקי ומינימליסטי לחלונות הבית שלכם. הוילונות יווסתו את קרינת השמש וכניסתה לחלל החדר ויעניקו לחלל מראה מודרני ומתוחכם. 

 וילונות גלילה

וילונות גלילה קיימים בשלל גדלים ובשלל צבעים, חומרים ואפשרויות. ניתן לבחור בוילונות גלילה בהתאמה לצבע החדר. 

וילונות גלילה חלקים ווילונות גלילה זברה

ישנם וילונות גלילה חלקים אשר המראה שלהם ניטרלי במיוחד ואינו משפיע על עיצוב החדר. ניתן למשוך אותן בעזרת גלגיליות וחבל בצורה פשוטה ונוחה ולגלול אותם בהתאם לרצון שלכם. ניתן לגלול אותם באופן שיסתירו את כל החלון. ניתן לגלול אותם עד לחלק מהחלון לבחירתם ובכך לווסת את כניסת האור והאוויר לחדר וניתן לפתוח לחלוטין כאשר אתם רוצים מקסימום של אור טבעי בחדר.

וילונות זברה לעומת זאת מאפשרים ויסות של האור הנכנס לחדר גם כאשר הוילון מכסה את החלון וילונות זברה מורכבים מ"תריסים" שניתן לסוגרם או לפותחם בזוויות שונות כך שנוצר ויסות של אור ואוויר בחדר לפי רצונכם. 

וילונות גלילה מעוצבים

וילונות גלילה יכולים להגיע בשלל עיצובים, ניתן לבחור בצבעים שונים במנעד גוונים רחב, מצבעים בהירים ועד לצבעים כהים.

וילונו מודפסים

אם אתם רוצים לשוות לחדר ילדים מראה עליז או מראה שיתכתב עם העיצוב הכללי שלו ההחלט ניתן לבחור בוילונות גלילה מודפסים שיעניקו לחזר עליזות וטוויסט עיצובי מעניין. 

קיימים וילונות למרפסת המאפשרים האפלה כהים במיוחד וכן וילונות שניתן להשתמש בהם כמסך גדול ולהקרין על גבם בעזרת מקרן מיצגים דיגיטליים ומיצגי וידאו שונים.

וילונות גלילה רשתות

ניתן לבחור בוילונות גלגליה מורכבים מרשתות צפופות אשר מווסתים בצורה נהדרת אור הנכנס לחדר ומאפילים עליו בצורה נעימה שלא מונעת לחלוטין כניסת אור לחדר.

אם אתם מתגוררים בדירה ישנה שהחלונות שלה אינם במראה חדש, והדבר מפריע לכם אך תקציב להחלפת חלונות אינו בהישג ידכם, וילונות גלילה עשויים להיות פתרון אולטימטיבי שיעניק לחדר מראה חדשני וחדש, יסתירו את החלון הישן ועל הדרך יעניקו אפשרות מצויינת לויסות האור הנכנס לחדר בצורה פשוטה, איכותית ופונקציונאלית ויוסיפו לחדר מראה מעוצב. 

Exit mobile version