Site icon מקומון רמת גן

התקנת צנרת ביתית איכותית במקום צנרת הברזל

התקנת צנרת ביתית

טיבה של הצנרת הביתית בכל בניין משותף או בית פרטי היא נושא מהותי וחשוב כדי שלא יהיו לאורך השנים תקלות כמו פיצוץ בצנרת או זליגת מים. לכן מקפידים לבצע את התקנת צנרת ביתית ואת הכנת התשתיות באמצעות חומרי גלם מעולים שקיבלו תו תקן ישראלי. צנרת פלסטיק איכותית מסוג זה מותקנת בבתים רבים והיא החליפה את צינורות הברזל הישנים שעם השנים צברו הרבה מאד חלודה וקורוזיה ולכן לא תפקדו כיאות.

החלפת צנרת אינה עניין של מה בכך, יש להקפיד ולוודא שאיש המקצוע מוציא את התשתיות הישנות ורק לאחר ייבוש מלא של השטח, הוא מניח תשתיות חדשות של חול ומתקין צנרת איכותית של SABIC כדי ליהנות ממערך אינסטלציה מעולה לאורך שנים רבות. מי שחווה נזילות של מים שהרטיבו את הקירות או יצרו עובש ופטריות, מודע לחשיבות התהומית של צנרת איכותית ולכן הוא לא מתפשר ומזמין את הצנרת המובילה בשוק, שהיא בעלת תו תקן ישראלי.

חידוש צנרת פנימית וחיצונית. צילום: הנרי, אנספלאש
התקנת צנרת ביתית חדשה

אדם שרוכש דירת יד שנייה, או מי שגר בדירה ספציפית שנים רבות נחשפים לא אחת לעובדה שיש בעיה בצנרת המים. בחלק מהדירות הישנות קיימת עדיין צנרת ברזל ולכן הלקוחות מבינים שלפני שהם מתחילים לעצב את הדירה, חשוב להוציא את הצנרת הישנה מברזל ולהתקין במקומה צנרת פלסטיק. עם השנים צנרת הברזל יצרה קוטר מוקטן בגלל כמויות החלודה והקורוזיה ולכן כמות המים שעברה בצינורות הייתה מועטה והזרם היה חלש.

קיימים מקרים שבעלי דירות לא מבצעים את החלפת הצנרת ובסופו של דבר הם סובלים לאחר תקופה מסוימת מנזילות או מפיצוצים של צנרת ולכן מחוסר ברירה יש צורך לשבור חלק של קיר או להרים כמה מרצפות כדי לבצע תיקונים.

פרויקטים של החלפת צנרת

כאשר מבצעים פרויקט מסוג זה זורקים את התשתיות הקיימות כיוון שהן כבר לא אפקטיביות ומניחים את הצנרת החדשה על התשתיות הטריות. את חלקי הצנרת מחברים זה לזה באמצעות אביזרי אינסטלציה איכותיים ומהדקים היטב כדי שהם לא ייפרדו זה מזה. בתום התקנת צנרת ביתית מבטנים את הצנרת, כדי שהיא לא תזוז כאשר יש תנודות של הקרקע.

הימצאותה של הצנרת החדשה יוצרת שינוי משמעותי בזרימת המים בבית, גם אם מתקינים צנרת פלסטיק שהיא בעלת קוטר זהה. מכיוון שאין חסימות של החלודה ושל הקורוזיה, לחץ המים הוא הרבה יותר גבוה, המים זורמים בחופשיות ומרגישים היטב בשינוי מהותי זה גם כששוטפים כלים וגם במקלחת.

חשוב לבצע מיזם מסוג זה באמצעות אינסטלטור מקצועי אשר מבצע עבודה מושלמת כך שלא יהיו בה ליקויים לאורך זמן. אפשר לבקש המלצות או חוות דעת מחברים שביצעו לא מכבר פרויקט של החלפת צנרת, על ידי איש מקצועי מעולה.

Exit mobile version