Site icon מקומון רמת גן

התחזית: סוף שבוע חורפי וסוער

לאור התחזיות לסוף שבוע סוער ראשון בעונת החורף הנוכחית, השבוע נערכה ישיבת היערכות מיוחדת של כלל אגפי העירייה הרלוונטיים, בשיתוף מוקדי החירום של משטרת ישראל, שירותי ההצלה וחברת החשמל. כרמל שאמה: "מוכנים לכל תרחיש"

עיריית רמת-גן נערכת לסוף השבוע החורפי הראשון של עונת החורף הנוכחית. בישיבת ההיערכות שהתקיימה השבוע, תואמה עבודת העירייה עם משטרת ישראל, כיבוי אש, מי רמת-גן, חברת החשמל והאגפים הביצועיים בעירייה. במקביל, סוכמה היערכות היחידות הביצועיות להצפות ופריצות ביוב, חסימות כבישים ופינוי תושבים בעת הצורך.

נדגיש, כי יש להישמע להנחיות הבטיחות הכוללות הקפדה על אפשרויות  חלופיות לחימום הבית, במקרה של הפסקת חשמל. במידה והופעל תנור גז בבית, חובה להשאיר פתח אוורור מחשש להרעלה. בנוסף, יש להקפיד שלא להותיר מקור אש דולק בתוך הבית ללא השגחה ובקרבת ילדים. במידה והטמפרטורות מתקרבות לאפס, יש להשאיר זרם חלש של מים חמים באחד מברזי הבית על מנת למנוע קיפאון בצינורות המים.

העיר תחת גשם שוטף. צילום: Pexels

עוד קוראים בעיריית ר"ג לתושבים המגדלים בעל חיים, להגדיל בימים סוערים את כמות המזון של בעלי החיים לצורך שמירת חום גופם. בנוסף, יש להימנע מנסיעות שאינן הכרחיות בכבישים מכיוון שבזמן הסערה צפויה סכנת החלקה, והראות עלולה להיות משובשת במיוחד. יתר על כן, אין להשאיר ילדים ללא השגחה ברכב מחומם ויש להימנע באופן מוחלט מלהשאיר ילדים ללא השגחה ברכב.

"לאור תחזית מזג האוויר הצפויה לסוף השבוע, ביצענו היערכות במגוון תחומים ואנחנו מוכנים לכל תרחיש," אומר ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, ״עיריית רמת-גן, על כל אגפיה, ערוכה להתמודדות עם כל מערכה חורפית במידת הצורך ואני קורא לתושבים לטלפן למוקד העירוני 109 בכל בעיה או צורך".

נדגיש, כי בכל מקרה של התנהגות חריגה או סימנים חשודים, יש להזעיק מיידית את כוחות מד"א בחיוג למוקד חירום 101 ולהישמע להוראות הפאראמדיקים והחובשים במוקד עד להגעת כוחות מד"א למקום.

במידה ונתקלתם במפגע בטיחותי מומלץ לחייג למוקד העירוני 109 במקרים שאינם מסכני חייים או למוקד המשטרה 100 במקרים דחופים יותר.

Exit mobile version