Site icon מקומון רמת גן

התאמת מצבר לרכב

credit: freepik

אם אתם נדרשים להחליף את המצבר ברכב שלכם יש כמה דברים שכדאי לדעת. התאמת מצבר לרכב צריכה להתבצע גם לפי סוג הרכב וגם לפי ההעדפה שלכם מבחינת איכות. אם למשל תרכשו מצבר איכותי אתם יודעים שהוא לוודאי ישמש אתכם לפחות שלוש שנים אם לא יותר. כאשר אתם רוכשים מצבר לא איכותי אתם מסתכנים בכך שהמצבר יסיים את אורך החיים שלו אחרי שנה אחת.

בדיקת ספר הרכב

כדי לדעת איזה מצבר מתאים לרכב שלי חשוב לבדוק את ספר הרכב בחלק שמתייחס למערכת החשמלית. שם יהיה כתוב מהו המצבר המומלץ לפי סוג הרכב שלכם כולל הפרטים הטכניים. על המצבר עצמו יש מדבקה שכוללת את אותם פרטים טכניים, וכך תוכלו לבדוק שיש התאמה.

המחיר המשתלם ביותר

ולגבי אלמנט המחיר הרי שעבור מחיר מצבר לרכב יש מנעד של מחירים. מצבר יעלה לכם כמה מאות שקלים כאשר יש מצבר שיעלה 350 ₪ למשל, ויש מצבר שיעלה כמה עשרות אחוזים יותר. ההבדל הוא לרוב באיכות, בסוג המצבר ובהספק. יש מצבר ג'ל אשר מתאים יותר למכוניות משפחתיות ויש מצבר מסורתי מבוססת עופרת וחומצה.

שירות עד לבית

אתם גם יכולים לבחור באפשרות של מצבר עד הבית. כך תהנו מחיסכון בזמן וגם מהיכולת להחליף למצבר חדש ברכב שלכם שלא יכול לשמש אתכם ולהיות בתנועה – עד אשר יוחלף בו המצבר הקיים שיצא מכלל שימוש.

חשוב לבחור את המצבר המתאים לרכב שלכם, ולכל שאלה או התלבטות שיש לכם אתם יכולים לפנות לאיש מקצוע ולקבל מענה. שירות החלפת מצבר לרכב מעמיד עבורכם צוות מקצועי שמספק לכם מענה לכלל שאלה, עם בקיאות והיכרות ביחס לסוגי המצברים השונים שיש בשוק, העדפות ושיקולים נוספים ברכישת מצבר. אם אתם מרגישים שאתם לא באמת יודעים איזה מצבר מתאים לרכב שלי, פנו עוד היום לשירות החלפת מצברים ותהנו משירות, החלפה ובחירת המצבר המתאים לרכב שלכם.

כדאי לדעת שיש גם טבלת מצברים שבנויה לפי סוג הרכב, ותוכלו להיעזר בה על מנת לבחור את המצבר המתאים והמדויק לרכב שלכם. רשת SOS מצברים היא הרשת המובילה בישראל לרכישת מצברים איכותיים עד הבית. אתם מעוניינים בפרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת? חייגו למספר *2648 ונשמח לעזור.

Exit mobile version