Site icon מקומון רמת גן

השתלת שיער בטורקיה DHI – כל היתרונות בהשתלה אחת!

כל מי שמעוניין להחליף את הקרחת בשיער צפוף ומלא, חייב להכיר את עולם השתלות השיער בטורקיה. אומנם גם בארץ ניתן למצוא קליניקות שונות שמציעות טיפולי השתלת שיער, אך לא ניתן כלל להשוות בין האיכות, המקצועיות, היחס האישי וכמובן המחיר המשתלם של טורקיה.

למעשה, אלפי אנשים מגיעים בכל שנה לטורקיה, לצורך ביצוע של השתלות שיער. במרחק של שעתיים טיסה בלבד מהארץ, תוכלו ליהנות מחופשה מפנקת, שופינג איכותי, שהות במלון של 5 כוכבים וטיפול השתלת שיער בטכנולוגית DHI. אתר דוקטור חן מתמחה בחבילות VIP ברמה הגבוהה ביותר, אשר מציעות לכל אחד ליווי אישי לכל אורך הדרך, שהות במלון 5 כוכבים ושירותי הסעה משדה התעופה ולבית החולים מדיסין, שבו מתבצע הטיפול.

מדוע כדאי לבחור בהשתלת שיער בטורקיה?

טורקיה נחשבת למעצמה בתחום השתלות השיער, היא מאפשרת לכל אחד ליהנות משיער שופע ולהיפטר אחת ולתמיד מהקרחת. בית החולים מדיסין, נחשב לאחד מבתי החולים המתקדמים ביותר בעולם, אשר מתמחה בהשתלות שיער. בית החולים מקפיד על רמת הסטריליזציה הגבוהה ביותר, הוא משתמש בציוד חדשני ומאפשר לבצע השתלת שיער בשיטת ה- DHI המתקדמת ביותר בתחום. בית החולים מספק תעודת אחריות לכל החיים, כך שבכל בעיה ניתן תמיד לפנות אליו לצורך טיפול חוזר. הטיפול עצמו מתבצע על ידי צוות רפואי מובחר, בעל וותק של אלפי השתלות שיער. מדובר על בית חולים הנהנה מ- 12 שנות ניסיון בתחום ומ- 51 אלף לקוחות מרוצים, כך שאין שום ספק, כי זה בדיוק המקום לבצע בו את השתלת השיער שלכם. כמובן שבית החולים מאושר על ידי האיגוד העולמי לאיכות ובטיחות ברפואה JCI, המהווה את התקן המחמיר ביותר בעולם הפיקוח הרפואי.

השתלת שיער בשיטת DHI – כיצד זה מתבצע בפועל?

שיטת DHI נחשבת לשיטת השתלת השיער המתקדמת ביותר בעולם. הטיפול מתבצע בהרדמה כללית של המטופל, על מנת לחסוך ממנו תחושת כאב או אי נוחות. לאחר מכן, מתבצע טיפול לצורך חיזוק זקיקי השיער ואיסוף זקיקים מהאזור התורם. בדרך כלל משתמשים בחלק האחורי של הקרקפת, הזקן ובית החזה, על מנת לאסוף כמות גדולה של זקיקים. הזקיקים נשמרים בתנאים מבוקרים, במטרה לשמור על צורתם ולהבטיח את התפתחותם התקינה. לאחר מכן, הזקיקים מושתלים בטכנולוגיה חדשנית באזור ההתקרחות, ללא שום צורך ביצירת חורים או תעלות בקרקפת. ישנה שליטה מוחלטת בזווית ועומק ההשתלה, דבר שמייצר מראה טבעי יותר.

מהם היתרונות של השתלת שיער בשיטת DHI בטורקיה?

אתר דוקטור חן מציע חבילת VIP שלא ניתן לסרב לה. במחיר משתלם של 2,100 יורו בלבד, ניתן ליהנות מחופשה מפנקת במלון 5 כוכבים בטורקיה, ועל הדרך לעבור השתלת שיער מקצועית בבית החולים המתקדם ביותר בעולם. החבילה כוללת איסוף משדה התעופה והסעה לבית החולים, טיפול מקצועי ללא סיכון לצלקות ותוצאה מובטחת, באמצעות תעודת אחריות מקיפה. השתלת השיער נעשית בטכנולוגית DHI, המאפשרת להשתיל עד 200 זקיקים בס"מ, שמתוכם נתפסים כ- 95%. מדובר על נתונים מדהימים, המבטיחים לכל אחד שיער שופע. הטיפול אינו מכאיב, זמן ההחלמה מהיר והתוצאה נראית טבעית לחלוטין. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר ישירות עם אתר דוקטור חן!

Exit mobile version