Site icon מקומון רמת גן

השקעות אלטרנטיביות – מה צריך לדעת

השקעות אלטרנטיביות

השקעה בנכסים חלופיים היא הטרנד החדש. זו לא רק דרך לגוון את תיק ההשקעות שלך אלא גם דרך להשיג תשואות גבוהות יותר ממה שהיית מקבל רק מהשקעה במניות. השקעות אלטרנטיביות הן כל סוג של השקעה שאינה נחשבת למסורתית. זה כולל השקעה בקרנות גידור, הון סיכון והון פרטי, בין היתר. הסיבה הנפוצה ביותר להשקעה בנכסים אלטרנטיביים אלו היא הפוטנציאל לתשואות גבוהות יותר מאלה שמציעות השקעות מסורתיות כמו מניות ואג"ח. .הסוגים הנפוצים ביותר של נכסים חלופיים הם: פרייבט אקוויטי מתייחס להשקעה בעסקים פרטיים, לרבות סטארט-אפים, חברות מבוססות וקרנות. הון פרטי עשוי להתייחס גם להשקעות הכוללות הון סיכון והשקעה בנכסים. בדרך כלל לחברות שבבעלות אדם או ישות בודדת (אדם או חברה) תהיה יכולת להשקעות פרטיות.

השקעות אלטרנטיביות בישראל

ישראל היא מדינה מאוד מעניינת למי שמחפש להשקיע את כספו במשהו אחר מלבד מניות ואג"ח. לישראל יש הרבה הזדמנויות להשקעה שאינן זמינות במדינות רבות אחרות. לישראל יש הרבה הזדמנויות למי שמחפש להשקיע בתחום האנרגיה הנקייה, כמו רוח ושמש. ישראל ידועה כבעלת המשאבים הסולאריים הטובים ביותר בעולם למ"ר. למי שמעוניין להשקיע בתוכנה או בטכנולוגיה, ישראל היא אופציה טובה מאוד. לרוב החברות הגדולות הפועלות בקנה מידה עולמי יש את שלהן נוכחות בישראל, שהיא תוצאה של יכולות ההייטק של המדינה. לדוגמה, לגוגל יש כבר משרד ומרכז מחקר בישראל. מס' 3 – קנדה קנדה היא גם אופציה טובה מאוד למשקיעים, במיוחד אלה שמחפשים להשקיע בטכנולוגיה. המדינה משקיעה רבות בהתקדמות הטכנולוגית שלה בחמש השנים האחרונות עם גידול במספר "חדי הקרן הטכנולוגיים" – חברות פרטיות בשווי של מיליארד דולר או יותר. מאיץ הסטארט-אפים הגדול במדינה, Plug and Play Tech Center, ממוקם ב-Sunnyvale וסייע לממן סטארט-אפים טכנולוגיים כמו ARM Holdings ו-3D Systems. המרכז גם מארח מדי שנה פסגת יזמות עולמית. מימון בריא ומגוון שירותי תמיכה זמינים,

כולל:

• תכניות חונכות וחוגים ליזמים

• סדנאות בנושאי מימון, שיווק ורעיונות פיצ'ינג

• תחרויות תוכניות עסקיות לסטארטאפים טכנולוגיים בסיכון;

• פסגת יזמות עולמית שנתית. המרכז מציע קהילה לומדת יזמות כדי לעזור לסטארט-אפים להפוך לחברות מבוססות.

דוגמה אחת להשקעה אלטרנטיבית היא השקעה בנדל"ן. מחירי הנדל"ן מרקיעים שחקים בשנים האחרונות, וצופים כי המגמה תימשך גם בעתיד הנראה לעין.

אפשרות השקעה אלטרנטיבית נוספת היא השקעה בסטארטאפים. בישראל יש את אחת האקולוגיות התוססות ביותר בעולם של סטארטאפים, עם שפע הזדמנויות להשקיע בסטארטאפים מבטיחים ולקבל החזר נכבד על ההשקעה שלך.

הזדמנות נוספת להשקעה חלופית טמונה בקרנות הון סיכון. קרנות הון סיכון מספקות למשקיעים דרך לגוון את תיק ההשקעות שלהם ובמקביל מספקות להם גישה לכמה מהחברות הטובות ביותר בעולם. עם אפשרויות רבות ושונות להשקעה, לאנשים יש יותר הזדמנויות זמינות עבורם מאי פעם. לדוגמה, Techcrunch הדגיש כי בשנת 2017 היו לפחות 40 קרנות שהתמקדו בסטארט-אפים בקנדה. 10 ההון סיכון הגדולים ביותר מהווים קצת פחות מרבע מכל העסקאות בעולם ולעתים קרובות שולטים בדירוג העליון לפי התעשייה שבה הם פועלים

איך לבחור השקעות אלטרנטיביות

ההחלטה להשקיע בהשקעות אלטרנטיביות איננה החלטה שיש להקל בה ראש. חושבים על פתיחת תיק השקעות? השקעות אלטרנטיביות הן דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך, אך הן יכולות להיות גם מסוכנות.

על מנת לקבל החלטה מושכלת, עליכם להבין את היתרונות והחסרונות של סוגי ההשקעות השונים הזמינים. . השקעות אלטרנטיביות עשויות להיות פחות מסוכנות מהשקעות מסורתיות, אך הן יכולות להיות גם תנודתיות יותר. גורמים אלו באים לידי ביטוי כאשר אתה מחשב את התשואה הצפויה שלך. התשואה שלך היא האחוז שההשקעה שלך מרוויחה לאורך זמן ומחושבת על ידי מציאת שיעור תשואה מסוים, הכפלתו בסכום ההשקעה שלך, ומציאת כמה זמן ייקח ליצור זאת יש לקחת בחשבון את הגורמים הבאים בעת קבלת החלטת השקעה: – תשואה התשואה הצפויה מחושבת על ידי מציאת שיעור התשואה הנדרש בהתבסס על סובלנות הסיכון ויעדי ההשקעה שלך וכן גורמים אחרים. – סיכון התשואה שתקבל מההשקעה שלך תלויה במידת הסיכון או הבטיחות שלה. עם כמה השקעות אלטרנטיביות, כגון קרנות גידור, יהיה לך לבצע השקעה משמעותית מראש עם אפשרות להפסיד את הכל. גיוון גיוון פירושו החזקת מגוון ניירות ערך (למשל, מניות, אג"ח) על מנת להפחית את הסיכון.

לדוגמה, אם אתה משקיע במניות בודדות מחברות שאינן מצליחות, סביר להניח שהפורטפוליו שלך יבצע ביצועים גרועים בניגוד לקרן אינדקס שמשקיעה בכל שוק המניות. עם זאת, אם אתה משקיע בחברות מצליחות, תיק ההשקעות שלך ישיג ביצועים טובים. בניגוד לקרן השקעות רגילה המשקיעה במניה או בסחורה מסוימת, קרן אינדקס תשקיע בביצועי השוק כולו. מדד הוא פשוט נתון מספרי המייצג מדד כלשהו של רמת מחיר או ערך על פני פרק זמן מסוים כמו אחד.

השקעות אלטרנטיביות: איך זה עובד?

השקעות אלטרנטיביות מוגדרות כצורת השקעה שאינה מיינסטרים. השקעות אלטרנטיביות יכולות לכלול דברים כמו הון פרטי, קרנות גידור ונדל"ן. . משקיע מוסדי משקיע מוסדי הוא תאגיד או ישות משפטית אחרת, המשקיע בשם לקוחותיו למטרות רווח. ההשקעה מתבצעת בדרך כלל בצורה של חוב או הון עצמי. הנפקה ראשונית (IPO) הנפקה היא התהליך שבו חברה מוכרת חלק מבעלותה לציבור. זה נעשה בדרך כלל באמצעות בנק השקעות או מתווך אחר. אפשר לעשות את זה גם ישירות, אבל תהליך זה הרבה פחות נפוץ מהנפקה. בנקי השקעות בנקי השקעות מספקים שירותים לחברות המגייסות הון על מנת לממן את פעילותן ו . חברות אלו עשויות להיות זקוקות למימון הון עצמי או חוב. הבנקים פועלים כמתווך, נותן ייעוץ לחברה ומגייס הון ממשקיעים מטעם החברה. בנקאות השקעות תומכת לרוב בעסקאות הכרוכות במיזוגים של חברות, רכישות או מיזמים חדשים.

Exit mobile version