Site icon מקומון רמת גן

השכרת רקדנים לאירועים

צילום: קאנבה

מוסיקה וריקודים זה צמד חמד וזו האופציה המתאימה ביותר לכל אירוע. הן אם מדובר בחתונה, בת מצווה, אירוע עסקי ועוד. השילוב של מוסיקה עם הופעה של רקדנים ברחבת הכניסה לאירוע או לחלופין במהלך החתונה עצמה, הוא מוצלח ביותר והקהל לא יכול להישאר אדיש לכך. כל סגנון מוסיקלי כמו מזרחי, לטיני, ישראלי או רוסי יקפיץ את הקהל ורבים מבין האורחים יצטרפו לרקדנים וירקדו יחד איתם כדי לשמח את בני הזוג אם מדובר בחתונה, או לחלופין את כלת השמחה וחתן השמחה בבת מצווה ובבר מצווה.

הרצון ליצור אירוע אחר ושונה כדי לבדל את האירוע המשפחתי או העסקי מאירועים דומים, מדרבן את הלקוחות ואת המפיקים לחפש רעיונות מקוריים בתחומים שאהובים הן על המארחים והן על המוזמנים. צוות ההפקה מציע כמה וכמה אופציות מיוחדות כמו לדוגמה ברייקדאנס לאירועים וסדנאות מדובר בריקוד מקסים שמהר מאד מלהיב את כל הנוכחים כיוון שהוא קצבי, הרקדנים לובשים ביגוד ייחודי המזכיר לכולם את הטיולים למרכז אמריקה ולכן מחיאות הכפיים תואמות את קצב הריקוד ואורחים רבים נסחפים אחרי המוסיקה בהנאה עצומה.

סגנונות מוסיקליים עבור רקדנים

מארחים רבים פונים לחברת ההפקה בבקשה לשכור רקדנים לאירוע שלהם כיוון שהם רוצים שיהיה show מדהים ביופיו. הם בוחנים את כל האפשרויות הקיימות כדי לסווג את האופציות המועדפות עליהם. אפשר להזמין כמה רקדנים אשר לבושים בסגנון לטיני בגוונים מרהיבים, הם מזכירים רקדנים שמפזזים בתהלוכות ובקרנבלים המוכרים. בהתאם לבקשת המארחים הם מעניקים לכל הצופים הופעה מרשימה ביותר לקול צלילי מוזיקה ברזילאית אותנטית. כל האורחים מוקסמים מהריקודים הסוערים וההנאה היא עצומה.

להקה של רקדנים מוכשרים

יש צוותים של רקדנים שמעניקים כמה הופעות במהלך האירוע ובכל פעם מדובר בסגנון אחר. כך הם מעניקים הופעה נפלאה של ריקודי סלסה בשיתוף הקהל. הם רוקדים במרכז הרחבה ומוזמנים רבים מצטרפים אליהם ונהנים מכל דקה של הריקודים הסוחפים עם המוזיקה המדויקת. הריקודים האלו מעלים באופן מטאורי את מצב הרוח ואת השמחה הגדולה שמתרחשת בערב הזה.

או לחלופין הרקדנים מחליפים ביגוד ומבצעים הופעה מחשמלת של ריקודי היפ הופ. אין אחד בקהל שיכול להישאר אדיש לריקודים ולקצב המוזיקלי ולאורך דקות רבות של ההופעה כל הקהל עומד על רגליו, מוחא כפיים ונע בקצב המוזיקה.

מצטרפים לחגיגת האירועים

באירועים רבים יש אורחים שנשארים לשבת ליד השולחנות והם לא מצטרפים לשמחה הגדולה במרכז רחבת הריקודים. אחד התפקידים של הרקדנים הוא לעבור בין השולחנות ולהציע למשתתפים להצטרף אליהם לריקודים.

מעבר לכך גם ברחבה עצמה הם מלהיבים את הקהל וגורמים לכל הנוכחים להישאר שם פרקי זמן ארוכים כדי לעשות שמח לבני הזוג שנישאים, לחתן הבר מצווה  או לכלת בת המצווה. בתום הריקודים כולם עייפים אך ההנאה הייתה עצומה ולכן זה היה בהחלט כדאי.

Exit mobile version