Site icon מקומון רמת גן

השיטות הקיימות לאיתור נזילות

כמעט בכל בית זה קורה לפחות פעם אחת בכמה שנים. תקלה בצנרת, סתימה או נזילה כלשהיא – והרטיבות מופיעה. סימני העובש פוגעים במראה הבית, התקרה נראית זוועה והריחות בבית הופכים את השגרה לנעימה הרבה פחות. לצד כל זאת עולה גם הסיכון הבריאותי, בוודאי אם בבית מתגוררים אנשים מבוגרים או ילדים קטנים עם מערכת חיסונית לא-מאוד-מפותחת. גם העלות הכספית גבוהה, שכן חשבון המים נעשה מנופח ללא סיבה מוצדקת. המשמעות היא שאתם צריכים לגלות את מקור התקלה מהר ככל האפשר, ולטפל בה באופן מדויק. לפניכם שיטות אפשריות לביצוע המשימה.

שיטה ראשונה: שבירת קירות

זו השיטה המלכלכת, היקרה והרועשת. כל בעל מקצוע עם ציוד כבד ואוזניות חזקות יוכל להתחיל לחפור בקירות ולהזיז את הריצוף בניסיון לגלות איפה הבעיה. בפועל, זה יעלה לכם הרבה מאוד כסף וסביר להניח שיתלוו לתהליך הזה גם הרבה מתחים. מאחר ואין לאינסטלטור שלכם דרך טובה לדעת איפה בדיוק נמצאת התקלה, הוא יצטרך לחפור, לשבור ולנסות להתחקות אחר שורש הבעיה. אגב, זה גם אומר שידרשו לו שעות עבודה לא מבוטלות, בוודאי אם מדובר בנזילה שאין לה עדיין סימנים פיזיים כמו עובש או בועות מים.

שיטה שנייה: מצלמה תרמית

בשיטה הזו לא תצטרכו לשבור ולו קיר אחד, בטח ללא סיבה מוצדקת. מאתר נזילות מקצועי יגיע אליכם הביתה עם מצלמה תרמית, שהיא הפתרון הטכנולוגי הטוב שיותר שקיים היום. כך יוכל איש המקצוע למפות את התשתיות הקיימות ולזהות את הנקודה שבה נדרש טיפול מדויק. התהליך הזה לא יגרום לכל נזק, ואף לא לשריטה מיותרת בקירות הבית או בריצוף שלכם. התקלה תופיע על גבי הצג בצורה ברורה מאוד, ולאינסטלטור שלכם תהיה עבודה קלה יותר, יעילה יותר וכמובן – מהירה וחסכונית.

פתרונות למצבים מיוחדים

צילום עמיעד טאוב

איתור נזילות עשוי להידרש גם למצבים אחרים, מאתגרים יותר. למשל, אם הנזילה הקיימת היא במפעל או במבנה ציבורי רחב היקף ניתן יהיה להציע פתרונות אחרים, טכנולוגיים ומדויקים. פתרונות אחרים יתאימו למצבים שבהם הנזילה החשודה כלל איננה במבנה – אלא בחצר או ברחוב. כדי שתוכלו להיות בטוחים שמוצע לכם פתרון המתאים לסיטואציה הספציפית שלפניכם, מומלץ להזמין בעל מקצוע מנוסה ומיומן. רק בעל הניסיון והידע יוכל לבחון את המצב הקיים ולהציע את הדרך הטובה, היעילה והמדויקת ביותר לזהות את הנזילה. איתור נזילות הוא צעד קריטי שיבטיח לכם טיפול כירורגי מאוד, עם מינימום נזק ומינימום עלויות.

Exit mobile version