Site icon מקומון רמת גן

"השביל הזה מתחיל בגבעה"- עשרות משפחות השתתפו בשישי האחרון במשחק ניווט אתגרי

לכבוד חג הפסח ומזג האוויר הנעים, עיריית גבעתיים בשיתוף עמותת "קהילתיים", היחידה לאיכות הסביבה ומחלקת צמי"ד קיימו ביום שישי האחרון מסלול ניווט קהילתי בהשתתפותם של כ- 90 משפחות. המשפחות התבקשו לפתור כתב חידה לאורך המסלול, כאשר בכל תחנה היה עליהן לענות על חידה או לבצע משימה, הקשורה לאופייה של העיר גבעתיים ולסביבה העירונית.

התחנות השונות מוקמו בנקודות ציון משמעותיות בגבעתיים. המשתתפים נהנו לצפות על העיר ממרום המצפור והתהלכו בין שבילי גבעת קוזלובסקי ובפארק גבעתיים. כמו כן, המשפחות ביקרו בבריכה האקולוגית על יד מצפה הכוכבים, חיפשו רמזים בגן רבקה ועברו בנקודות נוספות. במשחק היו שלושה מסלולים בעלי דרגות קושי שונות, שאפשרו לכל משפחה לבחור את האתגר שלה: מסלול קצר של 1.3 ק"מ המותאם לאנשים עם מוגבלויות, מסלול בינוני שהתפרס על פני 2.6 ק"מ ומסלול ארוך של 3 ק"מ.

בנקודת ההזנקה במצפה הכוכבים, המשפחות נהנו מאווירה חגיגית שכללה עמדת צילום מעוצבת של מגנטים, די ג'יי שהנעים את זמנם של העוברים ושבים. בנוסף, כל משפחה קיבלה תיק ניילון לגב לצד מפת המסלול והרמזים.

משחקי ניווט בגבעתיים. קרדיט תמונה: דוברות גבעתיים

רן קוניק, ראש העירייה ציין: "יום שישי האחרון לבש חג כשמאות איש ואישה הסתובבו במזג אוויר נהדר באתרים השונים של העיר, ונהנו ממשחק ניווט קהילתי. המשחק הוא הסנונית הראשונה לפעילויות רבות ונוספות אותם אנחנו מתכננים לקיים לאור החזרה המבורכת לשגרה".

 

 

Exit mobile version