Site icon מקומון רמת גן

הרמות לגובה – מנוף לכל מטרה

בכדי לבצע הרמות לגובה, לרוב משתמשים במנוף הרמה לגובה. מדובר על מתקן הנדסי שקיים בשתי גרסאות: מנוף הרמה שמעוגן למשאית או מנוף הרמה נגרר. בכל אחת משתי הגרסאות המדוברות המנוף מוצב בשטח קבוע ומאוזן על ידי זרועות הידראוליות האפשרות להפעיל כוחות נגדיים לעומס המופעל עליו ולמנוע קריסה או נטייה של המנוף.

הרמות לגובה באמצעות מנוף – מתי יש צורך?

כאשר מדובר על הרמות לגובה באמצעות מנוף, מדובר על צורך שעולה לא פעם בסיטואציות שונות שבהן יש צורך להרים מטענים שונים לגבהים, כאשר קיימות מגבלות בשטח או כאשר מעוניינים לקצר זמני הרמה. כך לדוגמא: בפרויקט בניה של בניינים של יותר מ4 קומות, השטח שמוקצה עבור הפרויקט קטן מדי לרוב ולכן בלתי אפשרי להקים מנוף קבוע ועל כן משתמשים במנוף מיוחד לצורך הרמות לגובה שמהווה מנוף נייד.

גם בשלב עבודות גמר של פרויקטים בתחום הבנייה לא פעם יש צורך בשימוש במנוף הרמה לגובה במשך מספר שעות בודדות שבמהלכן מפזרים משטחים שלמים עם אריחי קרמיקה, אביזרי סניטציה, ארונות מטבח, דלתות ועוד בכל הקומות.

בבניינים עם תכנון מסודר, מרוכזים על גג הבניין מנועי מזגנים עבור הדירות בבניין וגם במקרה הזה יש צורך במנוף המשמש עבור הרמות לגובה אשר ישמש את קבלו המזגנים או את קבלו התקנות דודי השמש ויהפוך את המשימה כולה לקלה ונוחה יותר.

צילום: pexels

מי עוד משתמש במנוף הרמה?

מנוף הרמה המשמש עבור הרמות לגובה רלוונטי מאוד באופן יומיומי עבור מובילי רהיטים המבצעים הובלות שונות שבהן בלתי אפשרי להעביר את הריהוט בצורה הרגילה ויש צורך להעביר אותו מהחלון של הדירה. כמו כן, גם מתקיני דודי שמש זקוקים לא פעם למנוף מעין זה, מתקיני מזגנים, קבלני בניין, נגרים שמתקינים מטבחים ועוד. לכל אדם שזקוק באופן מיידי לאמצעי הרמה בטוח, זמין ומהיר יכול לבחור במנוף מעין זה.

כמה עולה מנוף הרמה לגובה?

מחיר מנוף עבור הרמות לגובה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: גודל המנוף, כאשר מנוף קטן יעלה פחות ממנוף גדול, שעות השימוש במנוף, לאיזה צורך משמש המנוף ועוד. המחיר יהיה בעצם בהתאם לשעת השכרה של המנוף, כאשר חשוב מאוד מראש בחברה אמינה ומקצועית אשר תספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום הרמות לגובה במנוף וכן, תבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מהירות התפעול של מנוף הרמה

כאשר המטענים, הארגזים או דודי השמש ארוזים בצורה יעילה ומוכנים להעמסה כל פעולת ההרמה לגובה באמצעות המנוף תתבצע בצורה מהירה מאוד לרבות עיגון המנוף למקום ופתיחה של משטלי ההעמסה. לעיתים קרובות מתוזמנת ההובלה וההרמה לגובה לשעות הערב כך שההצבה הזמנית של המנוף לא תשבש באופן כלשהו את התנועה, בין אם מדובר על רחוב ראשי סואן ובין אם מדובר על רחוב פנימי שקט.

אם אתם מחפשים מנוף הרמה לכל צורך ומכל סוג, חשוב מאוד מראש שתבררו איזה אנשי מקצוע ידועים כטובים ביותר בתחום תפעול המנוף. כמובן שאנשי מקצוע מעין אלה חייבים להיות מוסכמים לצורך הפעלת המנוף ובעלי ידע הנוגע לתחום. לאחר מכן, תבחרו את המנוף המתאים לצרכים שלכם.

מאמר זה נכתב על ידי משה לוי הרמות. אנו נותנים שרות אישי יעוץ וליווי לאנשים פרטיים שמעונינים להרים או להוריד תכולה לדירתם ולא יודעים מאיפה מתחיל התהליך אז אל דאגה דברו איתנו ואנו נסייע ונפתור כל בעיה במהירות האפשרית ובמחיר הכי טוב שיש בשוק.

Exit mobile version