Site icon מקומון רמת גן

הקשר בין ניקיון שטיחים לבין הבריאות שלכם

זה בטח קרה גם לכם לא פעם. פתאום, בלי סיבה נראית לעין, אתם מרגישים חולים יותר, חלשים יותר, ובעיקר אתם לא מבינים מה גורם לזה ואיך אנשים בריאים וחסונים כמוכם מרגישים הרבה פחות טוב.

סיבות שונות ומגוונות יכולות להסביר תופעות בריאותיות שונות, אבל בשנים האחרונות עולה המודעות לכך שהבית שלנו – המבצר האינטימי שאנחנו כל כך אוהבים – עשוי להתברר כמקור לבעיות שונות, וליתר דיוק, השטיח המלוכלך עם ערימות האבק ועם הלכלוך הרב שמצטבר בו, עשוי להיות מפגע תברואתי שאת השפעתו קשה לדמיין. הצטברות של קרדית אבק, רטיבות בבית ואפילו לחות שגורמת להצטברות פטריות, כל אחד מאלה עשוי להסביר את הסימפטומים שמהם אנחנו מתקשים להחלים. הבשורה הטובה היא שכעת, כאשר אתם מבינים שהשטיח שלכם יכול לצבור בתוכו לכלוך רב אתם מבינים גם שמה שאתם באמת צריכים כדי להימנע מהפתעות וכדי לצמצם את החשיפה שלכם לסכנות הללו הוא לבצע ניקיון שטיחים יסודי, ואם אפשר – עדיף שתעשו את זה בעזרת גורם מקצועי.

צילום: עמיעד טאוב

הסיבה הכי טובה להקפיד על ניקוי שטיחים מקצועי

חול, לכלוך, אבק, פירורי אוכל, שאריות של איפור וגם נוזלים שמכתימים את השטיח ופוגעים באיכותו – כל אלה מסבים נזקים לא מבוטלים לשטיח שלכם. אם נוסיף לכך את הדריכה על השטיח מדי יום ביומו נבין מדוע ובאיזו מהירות יכול השטיח להישחק ולאבד מאיכותו. ניקיון שטיחים מקצועי הוא אחד הכלים המשמעותיים והטובים ביותר שעומדים כיום לרשותנו כדי לרענן את השטיח ולנקות אותו  מכל אותם המפגעים שהורסים אותו, ובאותה ההזדמנות גם פוגעים בבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו. אם מדובר בשטיח מתקפל (כלומר בשטיח שאיננו מקיר לקיר) אפשר ורצוי למסור את השטיח לניקוי מקצועי אצל גורם מיומן עם ציוד מתאים ומכשור מתקדם. אם השטיח שלכם אינו נייד ואין לכם אפשרות להוציאו מהבית, חברה מקצועית תוכל לבצע ניקיון שטיחים אצלכם בבית, ולהבטיח לכם תוצאה מצוינת וניקיון יסודי, בדיוק כמו שאתם רוצים.

איכות ללא פשרות

ניקיון שטיחים מקצועי הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להבטיח ניקיון טוב ויסודי לשטיח שלכם, ניקיון שיעלים מהבית או מהמשרד כל גרגר אבק, כל לכלוך וכל כתם. זכרו שהשטיח היפה הוא אמנם פריט עיצובי שמכניס לחלל אסתטיקה, נוי ויוקרה, אבל הוא גם משפיע לאין שיעור על בריאותכם ועל ההנאה שלכם בבית, ומכאן שהתחזוקה שלו קריטית, לא רק באופן שוטף – אלא גם באופן יסודי ומעמיק יותר, מדי כמה חודשים.

Exit mobile version