Site icon מקומון רמת גן

הקיץ הגיע ואתו גם המזיקים … – שירותי הדברה

צילום: pixabay

כשם שטרמיטים מגיעים מחומרי עץ ישנים ויש צורך לשירותי הדברת טרמיטים כך גם היתושים שמגיעים לרוב לבתי מגורים של בני אדם היישר מן הסביבה כמו מביצות, משדות ומאתרי טבע מזוהמים. לא פעם נמצא ביישובים חקלאיים שאריות מים לא נקיים מהשקיה שעומדים זמן רב והפכים למצע חסר תקדים למקום דגירה והשרצה של חרקים לא רצויים מזנים שונים ומגוונים. ביניהם גם היתושים. באזורים העירוניים יותר נמצא את מקומם הטבעי בדרך כלל סמוך לאתרי פסולת, סביב פחי אשפה שלא פונו ועוד. ובכל מקרה- הבעיה הגדולה מתחילה כאשר הם מתקרבים לבני אדם. למה? בגלל שהם עוקצים, גם מטרידים וגם מזמזמים. וחמור מזה וגרוע מכול – כפי שכולנו כבר יודעים- הם גם עלולים לשאת מחלות וזיהומים קשים.

צילום: pixabay

מאידך, אנשים רבים נזקקים לשירותי הדברת פשפש המיטה גם אם הם מקפידים באדיקות לא מבוטלת על סגירת הרמטית של רשתות בכל הדירה- כשל היתושים. נדמה לנו, שיש משהו שמגונן עלינו בעת סגירת הרשת המחוררת והאוורירית הזאת. וכולנו מבינים שרשתות לא יכולות להגן מפני פריצות או כניסה לא רצויה של יתושים, או חרקים מכל הסוגים ומכל המינים- בשל גודלם הזעיר ובעיקר בזכות המאפיין העיקרי שלהם- תנועת הכנפיים- הם בהחלט עשויים לחדור אל תוך מבנים דווקא ממקום לא צפוי- דרך החלונות. עם כל החרקים, המעופפים ניתן למנות מספר זנים קשים ומסוכנים במיוחד. בעיקר כדאי לדון במכת היתושים- והיא כבר כאן… מתחילת הקיץ ולצערנו, גם לא עומדת להיעלם בקרוב…

בעיית היתושים היא מטרד קשה ומכעיס במיוחד. במקרים רבים סקירה ראשונית וטיפול מקצועי על ידי צוות הדברה המומחה בטיפול מיומן שייתן מענה ראוי לאורך זמן במוקדי דגירת היתושים יכולים למנוע כמעט לחלוטין את התפתחות התופעה. ואולם, היתושים- כגורם פוגעני ומטריד- חייבים שוב לזכור, אינו מופיע יש מאין.
ובאופן שונה מקוטל יתושים אפשר לומר שלהיפך- היתוש דוגר, מתפתח ומתרבה במקום המוצא הראשוני שלו- שם הוא גדל ומתפשט לכדי מספר פריטים גדול, ורק אז הוא מגיע לבתי המגורים כשכבר קשה מאוד להיפטר ממנו. על כן, הן האזרח היחיד, הפרט ובוודאי הרשויות המקומיות אמורים גם יחד להתמודד עם בעיה חמורה זו ולמנוע אותה מהשורש. והדרך הראויה לכך היא להזמין מדביר מקצועי ומיומן שפשוט יבצע את עבודת המיגור באופן היעיל ביותר.

המאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

Exit mobile version