Site icon מקומון רמת גן

הקדימו תרופה למכה

קרדיט - Canva

פטירת אדם קרוב היא קשה מנשוא מכל הבחינות, לכן, לא כדאי להעמיס על עצמכם גם התמודדות עם הנושא המשפטי הנובע מכך. יצירת מסמכים מחייבים כבר בשלב מוקדם, כאשר מתחילים לצבור נכסים, היא יעילה על מנת למנוע מהקרובים שלכם להתמודד עם בעיות משפטיות וסכסוכים בין בני משפחה לאחר לכתכם. עריכת צוואה בה תפרטו את חלוקת הנכסים שלכם יכולה למנוע לא רק חילוקי דעות, אלא גם המתנה שאינה נדרשת לכספים או לרכוש אצל אנשים אשר שרויים באבל. נושא חשוב נוסף שכדאי לטפל בו כבר בשלבים מוקדמים הוא מינוי אפוטרופוס שיחליף אתכם ועריכת ייפוי כוח מתמשך. בין אם נמצאים בחזקתכם ילדים קטינים, בני משפחה מבוגרים או בעלי צרכים מיוחדים, ובין אם אתם ממנים מיופה כוח מטעמכם למקרה ואתם תהיו במצב בו אינכם צלולי דעה יותר, יש למנות אנשים שיתאימו ספציפית לתפקיד אותו אתם מטילים עליהם. עריכת מסמכים כאלו יכולים לפתור המון בעיות בהמשך, במידה ותהיו זקוקים לאדם שינהל את הכספים והנכסים שלכם כאשר אינכם מסוגלים לכך, או במקרה בו תזדקקו לאדם שידאג לקרובי המשפחה שלכם שזקוקים לסיוע במקומכם.

סגרו את כל הקצוות

ניסוח מסמכים חשובים יכול לכלול גם הסכמי הלוואה ו/או הסכם מתנה ופירוט בגין העברת נדל״ן. סיוע של עורך דין הוא חשוב בין אם אתם מעוניינים להלוות כסף לאחד מבני המשפחה לסייע לו לרכישת דירה או לבצע העברת דירה ללא תמורה בעודכם בחיים כירושה מוקדמת, או להוריש אותה לאחד מבני משפחתכם בצוואה שלכם. עורך דין עם התמחות במקרקעין יכול לוודא כי זכויות הקניין מועברות בצורה היעילה ביותר בהתאם לתקנות החוק – כלומר, עורך הדין יכול להדריך אתכם בביצוע ההעברה כך שתוכלו להימנע מהשלכות המס הכלולות ואפילו לתכנן בצורה אסטרטגית את יתרונות המס שלכם. כמו כן, עורך הדין בקיא בלשון החוק ולכן יכול להבטיח כי כל מסמך שתנסחו בעזרתו יקבל תוקף משפטי ולא יפסל במועד מאוחר יותר.

פנו אל עורך דין ששם את השקט הנפשי שלכם לפני הכל

כל התהליכים הללו מחייבים זהירות ובקיאות משפטית, לא רק כדי לבצע את ההעברה בצורה בטוחה, יעילה וחסכונית, אלא גם כדי למנוע מריבות וסכסוכים, אצל אנשים שממילא חווים אבל וצריכים להרגיש תחושת שותפות וחלוקה בנטל. משרד עורכי הדין מיה סגל ויסהוז מטפל בענייני משפחה ומקרקעין ברגישות הנדרשת ומספק אוזן קשבת, תמיכה רגשית וליווי מקצועי לאורך התהליך המשפטי כולו. עם ניסיון של למעלה מעשור, המשרד מדגיש את המחויבות שלו קודם כל לסייע ללקוחות להרגיש ביטחון ותמיכה בשלבים מאתגרים בחייהם. המשרד דואג לשמור על שקיפות וזמינות גבוהה, לפשט ולהסביר כל שלב ולענות על כל שאלה, על מנת לאפשר ללקוחות לחוות טיפול רגיש, אישי ומקיף.

Exit mobile version