Site icon מקומון רמת גן

הצללה לאירועים – לחגוג באוויר הפתוח

לא בכדי רוב בעלי האירועים חולמים על אירוע בטבע. לחגוג תחת כיפת השמיים זה מושלם! מה שפחות מושלם, הוא מזג האוויר שלנו שמשחק בנו לעיתים וגורם לנו לשנות תכניות. לכן, לא מעט בעלי אירועים בוחרים לשכור הצללה לאירועים איכותית. כך שהאירוע יהיה מוגן ובטוח לא משנה מה מזג האוויר. בין אם שיא הקיץ, ובין אם שיא החורף, אתם את האירוע שלכם תחגגו עם היקרים לכם. איפה משיגים, כמה זה עולה, ומה מתאים לכם? הכל במאמר הבא.

הצללה לאירועים – איך נדע מה מתאים לנו?

ממש כמו כל אלמנט שבו אתם בוחרים היטב ומתאימים אישית לאירוע שלכם. כך גם תעשו כאשר אתם מבררים לגבי השכרת ציוד לאירועים בצפון או בכל מקום אחר בארץ.

הסיבה לכך שאוהל לאירוע המספק הצללה לאירועים חייב להיות מותאם אליכם אישית היא בשל העובדה שכל אירוע הוא שונה. ישנו אירוע עם 250 אורחים, וישנו אירוע עם 400 אורחים. בדיוק בשל כך, על האוהל להיות מותאם אישית.

אוהל קטן מדי עלול לגרום לאורחים להרגיש מחנק וצפיפות יתר, וגם עלול להיות לא בטיחותי. אוהל גדול מדי עלול להראות אירוע ריק מדי. כך שחשוב מאד להתאים את האירוע באופן אישי לאוהל.

שינויי מזג האוויר – סוג האוהל קובע

אם האירוע שלכם מתקיים בקיץ, מן הסתם תרצו אוהל מחומרים 'נושמים' אך גם כאלו שאינם מעבירים את החום והלחות פנימה. בנוסף, ישנה אפשרות לאוהל ממוזג או לאוהל עם אמצעי קירור וצינון המפוזרים בתוכו.

pexels

את הקירור והצינון מפזרים בהתאם לכמות האנשים ועל פי חישוב, כך שהאוהל יהיה מספיק אוורירי ונושם. בנוסף, ישנם אוהלים עם חלונות, או פתחי אוורור עם רשתות על מנת שהאורחים יוכלו ליהנות מהנוף בחוץ. בכל זאת, מדובר באירוע בטבע, ולא היינו רוצים שהקונספט הקסום יתפספס.

אם האירוע שלכם מתקיים בחורף, מדובר על אותו עיקרון. חומרי הגלם מהם האוהל עשויים יהיו אטומים לקור ולחדירת מים. ועמידים בפני מזג האוויר. ישנה אפשרות לשכור אוהל עם חלונות שקופים על מנת ליהנות מהסגריריות החורפית המפנקת. ובתוך האוהל יפוזרו פטריות חימום בהתאם לכמות האנשים.

כך שמזג האוויר לא באמת צריך לשנות לכם דבר, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את האוהל המתאים לכם.

הצללה לאירועים – מה חשוב לדעת?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור השכרת ציוד לאירועים בצפון כאשר אנחנו מדברים על אוהלים, הוא המיקום. אוהל לאירועים חייב שיהיה לו משטח חלק. משטח שאין בו מקלות, אבנים, או מכשולים אחרים.

חברה המעניקה פתרונות הצללה איכותיים ושירות אישי ומקצועי תדע לשלוח איש מקצוע לשטח. וזאת על מנת לאבחן את השטח ולוודא שאכן הוא מתאים לאירוע.

unsplash

במבוק הפקות אירועים נולדה בשנת עם אהבה לעולם האירועים ולאדם. ותוך כך, הולידה יחד עמה מערך שלם של שירות אישי ומקצועי בתחום האירועים. החברה פועלת באזור הצפון ומעניקה שירות גם בכל רחבי הארץ. ייעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית..

התקשרו כבר עכשיו ובואו באהבה נתחיל לחגוג יחד את האירוע המרגש שלכם שמבחינתנו, הוא ואתם, גולת הכותרת.

מאמר זה נכתב על ידי במבוק הפקות אירועים, במבוק הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון, נותנת שירות בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים מקיפים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג. אנו מתמחים בהקמת הצללות, בניית אוהלים, פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים.

Exit mobile version