Site icon מקומון רמת גן

הפתרון המושלם להדברת פרעושים

אם גם אתם סובלים מבעיה של פרעושים, כנראה שגם אתם זקוקים למדביר המוסמך המדביר הטוב ביותר בארץ להדברת פרעושים. מדביר שמספק את שירותי ההדברה הטובים ביותר בפריסה רחבה בכל הארץ. מדביר אמין ומקצועי שיוכל לפטור אתכם מהפרעושים באמצעות פתרונות מידיים ופתרונות ארוכי טווח. כל זאת במחיר המשתלם ביותר שתוכלו למצוא.

המדביר המוסמך יכול לספק לכם את הפתרון המושלם באמצעים בטיחותיים. מתוך הרצון לטפל בכל בעיית מזיקים שיכולה להטריד אתכם. אל תהססו לדקה, פנו כבר היום למדביר המוסמך באמצעות האתר או מספר הטלפון שלנו ואנו מבטיחים לספק לכם פתרון לבעיית הפרעושים שלכם במהרה.

טיפול בפרעושים

טיפולי הדברת פרעושים הם הליכים המשמשים לטיפול בהדבקות פרעושים באוכלוסיות בני אדם או בעלי חיים. הם עשויים לטפל גם בגרד שנגרם על ידי עקיצות ועשויים להסיר או להרוג את הפרעושים עצמם. נגע פרעושים בבית מטופל בדרכים שונות ויכול לכלול פתרונות של הדברה ירוקה שמספקת מענה באמצעות חומרים שונים שאינם מזיקים לאדם, לבעלי החיים שלנו ולסביבה.

מומלץ לרכוש את שירותיהם אך ורק של מדבירים מוסמכים בעלי רישיונות והסמכות להדברת פרעושים. שיוכלו לספק לכם את כל הידע הרצוי על מנת להיפטר מהפרעושים שלכם, תוך כדי שימוש בשיטות מוכרות, בריאות ומוכחות להדברת פרעושים.

הדברת פרעושים. צילום: המדביר המוסמך
פתרונות שונים להיפטרות מפרעושים

קוטלי חרקים- קוטל חרקים נקודתי הורג את הפרעושים. קוטל חרקים או ריסוס המכיל מווסת גדילה של חרקים, ומכיל חומרים כגון פיריפרוקסיפן או מתופרן, שיכולים להרוג ביצים וגלמים, שהם די עמידים בפני קוטלי חרקים אחרים. ישנם קוטלי חרקים שאינם פוגעים בסביבה ובבריאות בני האדם.

שואב אבק- גם שאיבת אבק תכופה ויסודית מועילה, כאשר מומלץ להשליך את השקית לאחר כל שאיבת אבק. אדמה דיאטומית יכולה לשמש גם כטיפול ביתי נגד פרעושים במקום טיפולים מעכבי אצטילכולין אסטראז או קוטלי חרקים הנושאים איתם סיכון להרעלה גם לבני אדם וגם לבעלי חיים אחרים.

עם זאת, אבק אדמה דיאטומית מזיק לחיות מחמד ולאנשים בשאיפה, ומחייב שימוש במסכת אבק למריחה.
רחצה- רחצה קבועה מפחיתה באופן דרמטי את אוכלוסיית הפשפשים בחיה נגועה קשות, במיוחד בשילוב עם חומר ניקוי עדין או שמפו והברשה או סירוק.
חום-  פרעושים אינם יכולים לעמוד בטמפרטורות גבוהות, ולכן סיבוב דרך המייבש על בינוני או גבוה הורג פרעושים על בגדים.

פרעושים מציקים

פרעושים הם מהמזיקים הכי מעצבנים שנצטרך להתמודד איתם. הם קטנים מספיק כדי לנוע בקלות וזריזים מספיק כדי להיקרא אקרובאטיים. פרעושים מעדיפים בדרך כלל מארחים בעלי ארבע רגליים על בני אדם. עם זאת, אם לחיית המחמד המשפחתית שלכם יש פרעושים, סביר להניח שהחצר, הבית והרהיטים שלכם יהיו המוקדים הבאים. גירוד הוא סימן מובהק של נגיעות פרעושים. אולי אפילו תזהו את המגשרים הקטנים.

בממוצע, אורך הפרעושים הוא 2.5 מילימטרים, מה שהופך אותם נראים לעין הבלתי מזוינת. החיים של הפרעוש תלוי בתנאי הסביבה. פרעושים פורחים באקלים חם וטווח הטמפרטורות האידיאלי עבורם הוא 26 עד 32 מעלות צלזיוס, עם 70 אחוזי לחות. בתנאים אלה, לפרעושים יש מחזור חיים של 18 עד 21 ימים. אם מזג האוויר אינו אידיאלי ואין מארח למצוץ ממנו דם, זחלי הפשפשים עשויים להישאר רדומים במשך חודשים בעודם ממתינים לתנאים טובים יותר להתפתח.

בממוצע, פרעושים בוגרים חיים בין מספר שבועות למספר חודשים. פרעושים נחשבים למזיקים שיכולים להוות אתגר בעבור המדביר הממוצע. ולכן מומלץ לפנות למדביר המוסמך , על מנת להבטיח שבעיית הפרעושים שלכם זוכה לטיפול הטוב ביותר בארץ.

Exit mobile version