Site icon מקומון רמת גן

הפתרון המודרני לבעיות החניה – אופניים מתקפלים

תושבי הערים הגדולות מכירים היטב את הרגע הזה בסוף היום, כשהם מתקרבים אל הבית ומתחילים לשאת תפילה, מלאי תקווה שהפעם ימצאו חניה נוחה – ובמהירות. לאחר דקות ארוכות של חיפושים הם מצליחים למצוא חניה רחוקה יחסית, ללא ביטחון מלא שהיא אכן חניה חוקית לחלוטין, והם מגיעים הביתה עייפים, מתוסכלים ומזיעים (אם ההליכה הארוכה הביתה נרשמה ביום שרבי טיפוסי). אם אתם מזדהים עם התיאור הזה, או אפילו עם חלק קטן מתוכו, סביר להניח שהפתרון המוצע כאן יהיה אידאלי עבורכם, והוא אופניים מתקפלים.

הקץ למצוקת החניה – ולהוצאות הרכב

החניה היא אתגר של ממש עבור בעלי הרכבים, אבל היא לא היחידה. גם הוצאות הדלק הגבוהות, הטיפולים התכופים ושאר עלויות, כל אלה הופכים את אחזקת הרכב לכאב ראש לא קטן. אופניים מתקפלים הם בהחלט פתרון מצוין לכל אחת מהבעיות הנלוות לרכב. לפני הכל מדובר בכלי רכב שאינו צורך דלק, כך שבכל הקשור לשיקולים כלכליים זהו חיסכון אדיר. בנוסף, ולא פחות חשוב, אופניים מתקפלים מאפשרים לנו לא רק להגיע בבטחה ובקלות ממקום למקום, אלא הם גם חוסכים מקום. מי שמתגורר בדירה קטנה בבניין תל אביבי טיפוסי, למשל, ימצא שקל מאוד לשאת את האופניים הביתה ולאחסן אותן מבלי לפגוע במראה הדירה או בסדר שלה. מי שרוצה לצאת לרכיבה להנאתו בשבילי ישראל יכול גם לאחסן את האופניים ברכב ולהגיע לכל נקודת מוצא באשר היא.

אופניים.צילום עמיעד טאוב

כמה פשוט – ככה נוח

כאמור, אופניים מתקפלות הן אידאליות למי שצריך להגיע ליעד מרוחק באמצעי תחבורה אחר, ורק אז להתחיל את השימוש בהן.
להלן הנחיות משרד התחבורה בנושא כלל זה אינו נכון רק להכנסת האופניים לתא המטען של הרכב או למושב האחורי, אלא גם לתחבורה הציבורית. בעלי האופניים יכולים, למשל, להיכנס לרכבת מבלי לחשוש שמא הם חוסמים את הדרך או תופסים מקום מיותר לאחרים, ועם הגיעם לתחנת היעד הם יכולים להחזיר את האופניים לצורתם המקורית ולהמשיך לעבר היעד הסופי – האוניברסיטה, הלימודים או הבילוי בחדר הכושר. הבשורה הטובה היא שתחום האופניים המתקפלים הולך ונעשה פופולארי יותר ויותר, כך שישנם לא מעט דגמים, בגדלים ובצבעים שונים, וגם אופניים מתקפלים עם מנוע חשמלי. אם אתם מחפשים דרך טובה וחכמה יותר להגיע ממקום למקום, לחסוך זמן וכסף וגם לצמצם את פליטת המזהמים לאוויר שאתם נושמים, נדמה שאופניים חשמליים הם במקום טוב מאוד ברשימת הפריטים שאתם פשוט לא יכולים לוותר עליהם.

Exit mobile version