Site icon מקומון רמת גן

הפתרון האידיאלי בשביל הצללה למרפסת

אם יש לכם מרפסת, אתם ודאי רוצים ליהנות ממנה! כאן תוכלו לקרוא על פתרון ההצללה האולטימטיבי למרפסת כדי שתוכלו לשבת וליהנות בה לאורך כל שעות היממה!

בשביל מה בכלל צריך הצללה למרפסת?

בעבר, דירות רבות נהנו ממרפסות סגורות. כיום יודעים, שמרפסות סגורות הן לא בדיוק תמצית ההנאה והרבה יותר נעים וכיף לשבת במרפסת פתוחה. אבל החיסרון של המרפסת הפתוחה הוא, שבשעות היום של ימות הקיץ ממש חם בחוץ. ובדיוק בשביל זה צריך הצללה למרפסת!

אפשרויות הצללה

ישנם סוגים רבים ושונים של הצללות למרפסת וכמובן, לכל פתרון יש יתרונות וחסרונות. לדוגמה, השמשייה היא אחת האפשרויות הזולות, אבל היא נותנת צל על שטח קטן מאוד וחשוב להתקין אותה היטב כדי שלא תעוף ברוח החורפית. אפשרות נוספת היא הפרגולה, שנחשבת לאחת האפשרויות המבוקשות, ובעיקר במרפסות גדולות יחסית, מספקת צל בכל המרפסת והיא גם מעוצבת יפה ונעים לשבת תחתיה. יחד עם זאת, היא נחשבת קירוי גם מבחינה חוקית ולכן היא דורשת אישור של הרשות העירונית.

צילום: חופשי

מה הצורך?

מלבד הצורך הבסיסי בהצללה למרפסת, ישנם צרכים נוספים שצריכים לקבל מענה. לדוגמה, גודל השטח הדורש הצללה משתנה ממרפסת אחת לאחרת ופתרון ההצללה צריך להתאים לגודל השטח הקיים. צורך נוסף הוא האפשרות להשתמש בפתרון גם בימות החורף ללא צורך בקיפול או פירוק של ההצללה.

הפתרון האולטימטיבי

כמובטח, נסביר כעת על הפתרון האולטימטיבי להצללת המרפסת והכוונה היא לרשת צל ייעודית. רשת הצל מהווה פתרון הצללה למרפסת משום שהיא נותנת מענה לכל הצרכים הכרוכים בהצללה. לדוגמה, הרשת יכולה להגיע בכל גודל ובכל צורה שתבקשו ולכן היא מתאימה לכל מרפסת ואינה דורשת התאמות מיוחדות. כמו כן, היא נחשבת ארעית ולא קבועה ולכן היא לא דורשת אישור של הרשות העירונית הרלוונטית.

למה זה טוב כל כך?

הסיבה העיקרית לכך שרשת הצל טובה כל כך ובמיוחד למרפסות של בתים היא הקלות שבה ניתן להתקין אותה והעובדה, שניתן להתקין אותה בכל מקום וללא תנאים מיוחדים. כלומר, היא לא דורשת שטח מסוים או צורה מיוחדת, אלא ניתן להתאים אותה לתנאים הקיימים במרפסת הרלוונטית.

מה שחשוב לדעת

אם החלטתם לבחור ברשת צל כפתרון הצללה למרפסת, יש מספר דברים שחשוב שתדעו. לדוגמה, ניתן לרכוש רשת צל מבד מסנן קרינה ודוחה מים וכך לשמור על העור שלכם ועל חפצים שונים שנמצאים מתחת טוב יותר ולאורך כל ימות השנה. דבר חשוב נוסף הוא, שחשוב להתקין אותה באופן המומלץ על ידי היצרן על מנת שתוכלו ליהנות ממנה כפי שאתם מתכננים ולאורך זמן. היות שכך, מומלץ בחום להיעזר במתקין מקצועי ומנוסה, שיוכל להתקין לכם את הרשת באופן הבטוח והבטיחותי ביותר.

Exit mobile version