Site icon מקומון רמת גן

הפקת אירוע עסקי

לכל אירוע עסקי יש את המטרה הספציפית אשר לשמו הוא מופק. אפשר לומר כי התכנון כולו של האירוע סובב סביב אותה מטרה, כאשר המסר העיקרי – בין אם הוא שיווקי, מיתוגי, או מיועד יותר לצוותים והעובדים – הוא הדבר החשוב ביותר.

הפקת אירוע עסקי הינה המומחיות והיצירתיות של לקחת את המסר העסקי, ולהשיג את אותה המטרה בדרכים הנכונות ביותר. לשם כך, הפקת האירוע תתמקד באווירה, בתכנים, במזון ובכל נדבך נוסף על מנת להגיע לאותה המטרה. בין אם מדובר בהשקת מוצר או שירות חדש, חגיגות עשור של העסק, נופש לעובדים, או חשיפת מידע עסקי חשוב לציבור – הפקה נכונה תדאג שהאירוע ישיג את מטרתו.

האווירה עושה 90% מהעבודה

לא מדברים על כך תמיד, אבל ישנם שני דברים עיקריים אשר משפיעים על התחושה של הנוכחים באירוע, והראשון שבהם הוא האווירה. יש הבדל משמעותי בין אווירה מקצועית, מדוקדקת, חליפות ועניבות ושמפניות, לבין אווירה אינטימית, קרובה ומשוחררת, המדגישה את האחדות והצוותיות שבעסק. כאשר האווירה מתאימה למטרה הספציפית בהפקת האירוע העסקי, כבר 90% מהעבודה נעשתה.

תפקידו של מפיק האירוע העסקי וצוות ההפקה הוא לדאוג שהאווירה תהיה בול-פגיעה בהתאם למטרה העסקית, שהתחושה של האורחים בחלל מקום האירוע תהיה מזמינה ובהתאמה למטרה, שהאירוע והתכנים ישרתו את האווירה, ושבסופו של דבר כולם יצאו עם חיוך על הפנים ועם המסר העיקרי בראש. זה נשמע פשוט, אבל זה אחד הדברים המורכבים ביותר:

אירוע שיזכרו. צילום: pixabay

הדבר החשוב ביותר – בחירת קייטרינג לאירועים עסקיים

אומנם האווירה, התכנים ואלפי הדברים האחרים חשובים מאוד ולא ניתן להתפשר עליהם, אך על בחירת הקייטרינג לאירועים עסקיים הנכון יקום וייפול האירוע!

מה בעצם אנשים זוכרים מאירוע? עצרו וחשבו על מה אתם זוכרים מהאירועים האחרונים שהייתם. זה די חתום ובטוח שאחד הדברים הזכורים לכם בבירור הוא האם האוכל היה טוב או לא, ועד כמה. הקיבה היא הדרך אל ליבו של האדם, ואין זו אמרה סתמית וחסרת תוחלת.

אירוע עסקי, על אחת כמה וכמה, אשר אמור להותיר רושם טוב וחיובי שילווה את האורחים לזמן ארוך – שם אין מקום להתפשרות על קייטרינג בינוני. ואם יש לכם קייטרינג איכותי שיודע כיצד להתאים עצמו לצרכים והתקציב של אירועים עסקיים – כבר יש לכם התחלה מעולה לאירוע העסקי שלכם.

Exit mobile version