Site icon מקומון רמת גן

הפעלות לילדים ליום הולדת

מחפשים הפעלות לילדים ליום הולדת וליהנות מהטמעה של ערך מוסף לפעילות? עכשיו זה אפשרי. הפעלות לילדים ליום הולדת של 'יוגיפלצת' כל הילדים מתרגלים יוגה , היא הפעלה מדהימה ומעוררת השראה. במהלך הפעילות, נצחק, נשיר, נספר סיפורים וגם, נתרגל יוגה. יש הטועים לחשוב כי על מנת לתרגל יוגה אנחנו צריכים תנאים מסוימים. אבל האמת רחוקה מזו. כל אחד יכול לתרגל יוגה כמה שרק ירצה. הוא רק צריך לפרוס מזרן, להגיע עם בגדים נוחים וכבר יש לו את כל מה שהוא צריך כדי ליהנות מחוויה מיוחדת ויוצאת דופן באמת.

קרדיט PIXABAY

מה כוללות הפעלות לילדים ליום הולדת

בעידן שלנו היום הילדים שלנו חשופים יותר מאי פעם למתרחש בעולם הגדול. הם חשופים לנעשה ברשתות החברתיות והם מתכתבים עם החברים שלהם לאורך כל שעות היממה. כלומר, כמעט ואין לילדים שלנו הזדמנות להתכנס פנימה. קצת להשתעמם אפילו, להניע את הגוף וללמוד דברים חדשים. יוגה נותנת לנו במתנה את כל הערכים הללו על מגש של כסף. דרך היוגה אנחנו יכולים לשפר קשיי קשב וריכוז. אנחנו יכולים לעזור למי שסובלים באופן תכוף מקשיי שינה, אנחנו יכולים ללמד את הגוף דרך תנועות פשוטות על ביטחון עצמי ועל אינטיליגנציה תנועתית.

במהלך הפעלות לילדים ליום הולדת, נכיר את 'יוגי פלצת'. יוגיפלצת הוא 'מורה' מיוחד המלמד ילדים יוגה. דרך סיפור והפעלה המותאמים לבני גילאים שונים, נתאים את התרגול כמו גם את הסיפור לכל קבוצה באופן המתאים לה. כך, הפעלות לילדים ליום הולדת מצד אחד נשארות חוויה מיוחדת ומהנה, כמו שזו צריכה להיות ביום הולדת. מהצד השני, אנחנו נלמד איך לתרגל תנוחות פשוטות המוכרות לנו מעולמות היוגה. כך, הילדים למעשה ילמדו לתרגל ממש כמו גדולים, אבל במסגרת המתאימה לילדים צעירים.

עכשיו הזמן להתמקד בכאן ועכשיו

אנחנו כמו גם הילדים שלנו עסוקים כל הזמן במה שהיה בעבר ובמה שאולי יתרחש בעתיד. העיסוק האובססיבי המוכר לכולנו בכל מה שלא נמצא כאן ועכשיו משפיע עמוקות על החיים שלנו. דרך התרגול המשותף, אנחנו יכולים ללמד את הילדים שלנו דווקא בעידן הזה, ליהנות ממה שקורה כאן ועכשיו. להזמנות ופרטים, זה הזמן ליצור קשר ולחייג  050-464-0703

Exit mobile version