Site icon מקומון רמת גן

העסקת מטפלת סיעודית בכל חלקי הארץ

אין ספק שמעבר לסיוע פיזי עבור קרובינו הינו דבר שקשה להתמודד עמו. עם זאת, כאשר מגיע מצב מסוג זה עלינו לפעול בכל דרך שהיא ובכל אמצעי זמין לנו בכדי לדאוג לטיפול הסיעודי הטוב ביותר, ואכן אין זאת משימה פשוטה.

ישנם מגוון סוגים של טיפולים, החל ממוסד סיעודי סגור, אל עבר מוסד סיעודי שפועל רק בשעות היממה ועד כדי העסקת מטפלת סיעודית שתתגורר עם הקשיש בבית ותדאג לכל צרכיו. לא חשוב באיזו דרך תבחרו, עליכם לבצע מחקר מקיף ולבדוק היטב את כל המוסדות השונים והמטפלים שאת שירותיהם תרצו לשכור.

מה חשוב לדעת?

ראשית, עליכם לשבת ולדבר עם הקשיש הנזקק ולדבר אתו על מצבו ועל האפשריות שבפניכם. אומנם ההחלטה הזאת משפיעה על חייכם בעוצמות אדירות אך בסופו של דבר חשוב לזכור שאינכם אלה שיזדקקו לעזרה צמודה ולכן בראש ובראשונה התייחסו לדעתו ורצונו של הקשיש. נסו בעיקר להבין האם הוא מעוניין במוסד מסוים שבו יוכל להתרועע עם בני גילו או שמה רצונו להתגורר לבד או עמכם.

מטפלת זרה. צילום: pixabay

לאחר שהבנתם מה הם רצונותיו, עליכם לקחת בחשבון את דעתכם ודעת משפחתכם. האם יש לכם את היכולת הכלכלית להתמודד עם אחת האפשרויות? האם אתם מעוניינים שאדם זר יגור אתכם ועם משפחתכם? או אם בכלל אתם מוכנים שקרוב משפחתכם יבלה את שארית חייו במוסד סיעודי? על שאלות אלו ועוד תצטרכו לענות ולהסיק את המסקנות בכדי לדאוג לטובת הקשיש הסיעודי.

דנאל סיעוד מעניקה ייעוץ ושירותי סיעוד ורווחה ב34 סניפים שונים בכל רחבי הארץ. הכוונה נכונה ומידע רלוונטי יקלו עליכם בקבלת ההחלטה הנכונה ובעזרתנו תוכלו לתת מענה מקסימלי לכל הצרכים הייחודיים והמשתנים של המטופל תוך שמירה על כבודו ופרטיותו.

הבחירה הטבעית – מטפלת סיעודית

אנו נרצה לתת את התנאים הטובים ביותר עבור אהובינו ולכן שמירה על מגוריו של הקשיש והעסקת שירותיה של מטפלת סיעודית יקלו על אופן ההסתגלות למצב הנוכחי. חושב לציין, ישנם מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני ששוכרים עזרה מקצועית וסיעודית:

אז זכרו, הקשיש הוא זה שיצטרך להתמודד עם המצב החדש ועבורו ההסתגלות אינה פשוטה. בין אם החלטתם על אחות פרטית או מוסדות סיעודיים נסו להקל על הקשיש, בדקו היטב בכל המוסדות הרלוונטיים עבורו, בקרו ובצעו סקר שוק ואם החלטתם ששירותיה של מטפלת סיעודית הם הפתרון, בצעו תהליך ראיון אישי ומקצועי כאחד באופן מקיף.

Exit mobile version