Site icon מקומון רמת גן

הסרת נקודות חן ושומות – בטיפול המתקדם ביותר בלייזר בפריסה ארצית

אנשים רבים סובלים משומות או מנקודות חן שמפריעות להם בחיי היום יום. בחלק מהפעמים מדובר על פגיעה בביטחון העצמי, במיוחד כאשר השומה ממוקמת באזור הפנים. בפעמים אחרות, מדובר על פגיעה באיכות החיים, במיוחד כאשר השומה ממוקמת באזור החגורה או באזור החזייה.

בכל מקרה, חשוב לדעת כי לא מדובר על גזירה משמיים, היות והיום אין שום סיבה שלא להסיר את המטרד. אחת הדרכים היעילות והמומלצות ביותר לעשות זאת, היא באמצעות טכנולוגיית הלייזר. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת נקודות חן ושומות בלייזר בפריסה ארצית, דבר שיכול להיות שימושי עבור כל מי שמעוניין בטיפול מקצועי, יעיל ובטוח.

כיצד מתבצע טיפול הסרת נקודות חן ושומות בלייזר?

קודם כל, יש צורך להתייעץ עם רופא עור שמתמחה בתחום, על מנת לשלול אפשרות לשומה/נקודת חן ממאירה. במידה ומדובר על נגע ממאיר, יש צורך להסיר אותו בשיטה כירורגית במטרה לשלוח לביופסיה. לעומת זאת, במידה ומדובר על נגע שפיר, ניתן להסירו בטכנולוגיית הלייזר, על מנת ליהנות מתוצאות מהירות ויעילות. במהלך הטיפול ניתן להתאים את אורך הגל של קרן הלייזר לגוון העור של המטופל, כדי ליהנות מתוצאה מדויקת יותר. קרן הלייזר מייצרת חורים מיקרונים בתוך הנגע, דבר שגרום לחימום הרקמה ולייבוש הנגע. לאחר הטיפול נוצר גלד, אשר מתקלף מעצמו ובכך נוצרת רקמת עור חדשה ובריאה יותר.

מה ההבדל בין הסרת נקודות חן ושומות בלייזר לבין שיטות אחרות?

טכנולוגיית הלייזר נחשבת לחדשנית ולמשוכללת יותר, ביחס לשיטות האחרות. שיטת הלייזר יעילה, מהירה ובטוחה, היא מובילה לתוצאה של עור חלק ואחיד, ללא צלקות וללא סיכונים. כמובן שהשיטה מאושרת על ידי משרד הבריאות, היא אינה פולשנית ואינה כואבת. לעומת זאת, שיטות אחרות עלולות לגרום לצלקות או תופעות לוואי, הן נחשבות לכואבות יותר ורובן פולשניות וגורמות לפגיעה בעור. אחת השיטות המוכרות ביותר, היא השיטה הכירורגית, הכוללת הסרה מלאה של כל הנגע. השיטה דורשת שימוש בתפרים, ולכן ישנו סיכון גבוה לצלקות. כמו כן, ניתן להשתמש בחנקן נוזלי, אך השיטה גורמת לכוויה שעלולה להשאיר סימן בהיר על העור. אופציה נוספת היא שימוש במחט חשמלית או בגלי רדיו.

צילום: Pixabay

מהם היתרונות של הסרת נקודות חן ושומות בלייזר בפריסה ארצית?

מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת נקודות חן ושומות בלייזר בפריסה ארצית, לפרטים וקבלת ייעוץ ללא התחייבות צרו קשר!

Exit mobile version