Site icon מקומון רמת גן

הסרת נגעי עור – כל הטיפולים המתקדמים למראה עור חלק ואחיד

מעוניינים לטפל בהסרת נגעי עור? הכירו את סוגי נגעי העור להסרה, שיטות הטיפול המתקדמות, מחירים והמרכזיים המובילים בלייזר הקרובים לביתכם.

נגעי עור הנם קבוצה גדולה של פגמים, נגעים וגידולים המופיעים על עורנו בצורות שונות בהם: סרחי עור, נקודות חן, שומות, נימים בולטים, יבלות, קסנטלזמות, אקנה, צלקות, המנגיומות ועוד. נגעי העור אינם מהווים בעיה בריאותית אך הם עלולים להוות מטרד אסתטי של ממש ולפגוע בדימוי העצמי. טכנולוגית לייזר מתקדמת, מהווה טיפול פורץ דרך בסוגים שונים של נגעי עור ומאפשרת התאמה מדויקת של סוג הטיפול לסוג הנגע, גודלו ומיקומו. עובדה המאפשרת קבלת תוצאות מושלמות של עור אחיד ללא סימן או צלקת. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים לייזר פרו, המתמחים בטיפולים רפואיים ואסתטיים מתקדמים, מבצעים בהצלחה את כל סוגי הסרת נגעי העור ב: תל אביב, גבעתיים, כפר סבא, בני ברק, קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, אשקלון, ירושלים, ראשון לציון, קריית ביאליק, קריית מוצקין, באר שבע, נתניה, עולש, רחובות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המביאות למראה עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת.

צילום: pixabay
מהם נגעי עור?

נגעי עור כוללים נגעים, פגמים וגידולים שפירים שונים על גבי העור שלנו הפוגמים במראה האחיד. לרוב, הם אינם מהווים סכנה בריאותית (פרט למצבים בהם חל שינוי בגודלו, צבעו או צורתו של הנגע, אז יש צורך בבדיקה מעמיקה) אך הם עלולים לפגוע בדימוי העצמי. הסיבה האסתטית היא הסיבה המובילה להסרתם של כל נגעי העור אך נגעי עור המופיעים במקומות כגון פנים, צוואר או חזה עלולים להפריע תפקודית בעת גילוח, לבישת חזייה או ענידת תכשיט.

סוגי נגעי עור הפופולריים להסרה:

הסרת סרחי עור – נגעים הבולטים מעל העור. לרוב מופיעים באזור החזה, בית השחי, העפעפיים ובאזורים בהם מצויים קפלי עור.

הסרת נקודות חן – נוצרות בעקבות שגשוג של תאים מלנוציטים בשכבת הדרמיס או האפידרמיס בעור. הן יכולות לבלוט מעל פני העור או להיות שטוחות ולהופיע בצבעים חום או שחור. הסיבה להופעתן היא תורשתית אך הן עשויות להופיע גם בעקבות חשיפה מרובה לשמש.

הסרת נימים – כלי הדם הקטנים ביותר בגוף. קוטרם נע בין 5-10 מיקרומטרים בלבד והם משמשים את הגוף כצינור המעביר דם מן העורק לווריד. כאשר קיים עומס על הנימים, הם מתרחבים והופכים בולטים בצבע כחלחל ובצורת קורי עכביש.

הסרת יבלות – יבלות ויראליות נוצרות בעקבות זיהום הנוצר מהדבקה בווירוס הפפילומה. יבלות ברגליים, עלולות להכאיב בעת דריכה ואף להזדהם.

הסרת קסנטלזמה – נגע המופיע על גבי העפעפיים הנובע משקיעת משקע שומני העשוי בדרך כלל כולסטרול באזור. נגעים אלו אינם מסוכנים לבריאות אך הם מהווים מטרד אסתטי. קסנטלזמות מופיעות בשכיחות גבוהה בקרב אנשים עם רמות כולסטרול גבוהות.

הסרת המנגיומה – אלו הם נגעים עוריים בגווני אדום מבריק עד סגול המורכבות מנימי דם זעירים הממוקמים סמוך לפני העור. להמנגיומות נטייה להתפתח הן בגודלן והן במספרן ולכן, חשוב להסירן לפני שהן מתפשטות.

הסרת שומות – נגעי עור בולטים מעל פני העור. לרוב, מופיעים בצבעי חום או שחור. לעיתים שעירות. חלקן מולד אך רוב השומות מופיעות בין גילאי 20-30. הריון ושינויים הורמונליים עשויים להביא להופעתן על פני העור.

שיטות הסרת נגעי עור

הסרת נגעי עור / סרחי עור בגלי רדיו – זהו טיפול המתאים להסרת נגעי עור שפירים המורמים ובולטים מעל פני העור. טכנולוגית גלי הרדיו מחממת את אזור הנגע ומבצעת החלקה של נגע העור ללא דימום, אל פני העור. ההליך, מתבצע ללא חיתוך. הליך ההחלמה הטבעי של העור מביא לתוצאה אסתטי המתקבלת כעבור מספר שבועות.

הסרת נגעי עור /סרחי עור  במחט חשמלית – טיפול זה מתבצע עבור נגעים שפירים.  הטיפול  מתאים להסרת נגעי עור שטוחים. בתהליך צריבת המחט, נוצר גלד ואחריו מתחיל הליך החלמה טבעי של העור ההופך אחיד וחלק.

הסרת נגעי עור / סרחי עור בסולקודרם או חנקן נוזלי – חומצות אורגניות המתבססות על יוני נחושת, משמשות לטיפול הסרת נגעי עור וסרחי עור שפירים. החומצות גורמות לכוויה באזור הנגע. לעיתים, נותרת צלקת בהירה.

הסרת נגעי עור / סרחי עור כירורגית– טיפול זה מאפשר את הסרת הנגע בשלמותו על מנת לשלוח אותו לבדיקה פתולוגית. הטיפול מתבצע כאשר קיים חשש לממאירות. החתך המשמש להסרת הנגע והתפרים בסיום ההליך מביאים להיווצרות צלקת.

הסרת נגעי עור /סרחי עור בטכנולוגיית לייזר מתקדמת – הליך זה מתבצע תוך התאמת עוצמת הטיפול לסוג הנגע, מיקומו וגודלו ומאפשר הסרת כל סוגי הנגעים הן בולטים והן שטוחים ללא סימן או צלקת וללא כאבים.

הליך טיפול הסרת נגעי עור בטכנולוגית לייזר מתקדמת

טיפול הסרת נגעי עור בטכנולוגית לייזר נחשב לטיפול האסתטי הטוב ביותר הקיים המביא למראה עור אחיד וחלק. הטיפול מתאפשר כאשר נגעי העור מפריעים אסתטית או תפקודית וכשנגעי העור שפירים ותקינים בריאותית. טכנולוגית הלייזר מאפשרת הסרת כל סוגי הנגעים ביעילות ומהירות. מכשיר הלייזר החדשני, מצויד בידיות טיפוליות אשר לכל אחת מהן אורך גל שונה, עובדה המאפשרת התאמה מדויקת לסוג הנגע, גודלו ומיקומו  ומביאה להסרת הנגע בצורה אופטימלית ללא כאב וללא סימן או צלקת. קרני הלייזר צורבות את הנגע במדויק ללא פגיעה בעור הבריא או בשכבת העור התחתונה. לאחר היווצרות הגלד, מאותת הגוף לעור כי נדרש הליך החלמה. כך, מתחיל הליך החלמה טבעי של העור באזור הסרת הנגע. העור מתחדש והופך אחיד וחלק בתוך תקופת זמן קצרה. הטיפול מאושר בכל תקני האיכות המחמירים לרבות FDAף CE ומשרד הבריאות הישראלי.

טיפולים אסתטיים המתקדמים ביותר. צילום: pexels
מחיר הסרת נגעי עור בטכנולוגית לייזר מתקדמת

ברשת מרכזי לייזר פרו, מודעים לגורם המחיר בהחלטה באם לעבור טיפול הסרת נקודות חן בלייזר ולכן, הייעוץ ניתן ללא עלות והמחיר נגיש ונוח הנע בין 500-800 ₪ להסרת נגע עור בודד ובהסרת יותר נגעי עור יורד המחיר פר נגע. זהו המחיר האטרקטיבי ביותר בהשוואה לשיטות הסרת נקודות חן אחרות.

הטיפולים האסתטיים המתקדמים ביותר במרכזים המובילים

רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים לייזר פרו, מונה 24 קליניקות ברחבי הארץ. כל הטיפולים ברשת מתבצעים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם על ידי צוותי הרופאים והמטפלים הטובים  והמנוסים ביותר. המומחים של לייזר פרו מסירים את כל סוגי נגעי העור השפירים בהצלחה באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר המהוות פריצת דרך של ממש בתחום היופי והאסתטיקה ומאפשרות התאמת סוג הטיפול ועוצמתו לסוג הנגע, גודלו ומיקומו. מעוניינים להסיר נגעי עור ללא כאבים, ללא סימנים  וללא צלקות? קבעו פגישה עם המומחים של לייזר פרו וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות טיפול הסרת נגעי עור בטכנולוגית הלייזר המתקדמת בעולם.

Exit mobile version