Site icon מקומון רמת גן

הנוער של רמת גן מצטרף למערך המתנדבים של מד"א

בטקס מיוחד שנערך בתחנת מד"א ברמת גן הצטרפו לשורות מערך המתנדבים של מד"א למעלה מ-50 בני נוער חדשים.בני הנוער, בגילאי 15 עד 17 מהערים רמת גן וגבעתיים סיימו בימים אלו את הכשרתם בקורס מגישי עזרה ראשונה.

בטקסי סיום קורס מגישי עזרה ראשונה שנערכו בתחנת מד"א ברמת גן במעמד ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר, ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, בכירי מרחב דן של מד"א, עובדי ומתנדבי תחנת מד"א רמת גן ובני משפחות החניכים הצטרפו לשורות מערך מתנדבי הנוער של מד"א למעלה מ 50 בני נוער בגילאי 15 עד 17 מהערים גבעתיים ורמת גן.

במהלך הטקס, עלתה לדבר נציגת החניכים, תושבת גבעתיים בר צמח שהודתה לכל מי שהגיע לטקס המרגש: "אני גאה ונרגשת לעמוד כאן, בסוף הקורס, לצד חבריי, לאחר 4 חודשים ארוכים ואינטנסיביים, בהם עברנו דרך ארוכה. בהתחלה לא ראינו את הסוף, הכל היה נראה מורכב וכבד, ולעתים תהינו למה למעשה אנחנו עושים את זה, בניגוד לרוב בני הנוער בגילנו. אולם לא עבר זמן רב עד שהתשובה נהייתה ברורה. אנחנו עושים את זה בשביל הקהילה ובשביל עצמנו. למדנו מהי המשמעות של להיות מגיש עזרה ראשונה במד"א ומהי התרומה שנכללת בארגון המדהים הזה. לאט לאט התחלנו להכיר אחד את השנייה, להתחבר לכולם ולהתגבש כקורס. צברנו הרבה בדיחות משותפות, חוויות, חברים חדשים, ידע רפואי מתקדם, והכי חשוב – קיבלנו ערכים והפכנו לבני אדם טובים יותר."

ראש עיריית רמת גן מר ישראל זינגר ומתנדבי נוער מדא מתושבי רמת גן בטקס סיום קורס מדא – צילום חזקי גרוסברד תיעוד מבצעי מדא .

ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן שיבח בדבריו את המתנדבים הרבים המצטרפים לשורות הארגון: "הערב, מקבל אליו ארגון מד"א אתכם- מתנדבים ומתנדבות יקרים. אני יודע כי התנדבות זו היא שליחות אמיתית, ואני גאה בכל אחד ואחת מכם. העיר רמת-גן, שבה אחוז ההתנדבות מהגבוהים בישראל, מעריכה את פועלכם ואת תרומתכם ואני מאחל לכם ולכולנו, שלעולם נראה את פעילותכם המבורכת באירועים שמחים, כמו לידות, או בפעילות מרגשת כמו פעילותו של אמבולנס המשאלות של מד"א."

 

מושיקו מושקוביץ, אחראי המתנדבים של מד"א רמת גן: "בימים אלו בהם הסמארטפונים והפייסבוק משתלטים על בני בנוער, נמצאים פה איתנו עשרות בני נוער שהמכנה המשותף המחבר ביניהם הוא הבחירה לבוא ולתת מזמנם לטובת הזולת, לטובת משימת הצלת החיים במסגרת מד"א. ברוכים הבאים למשפחת מד"א."

מיקי סגל, מ"מ מנהל מרחב דן במד"א: "בכל פעם מרגש אותי מחדש לראות את הנוער המיוחד הזה שמקדיש מזמנו ומגיע להתנדב במסגרת מד"א. היום אנחנו מצרפים ל 150 בני הנוער המתנדבים בתחנה 50 בני נוער נוספים. נוער זה עוסק בפעולות מצילות חיים ופעולות הומניטריות למען הקהילה וראוי להערכה רבה. אני רוצה להודות למר ישראל זינגר ראש עיריית רמת גן ולמר רן קוניק ראש עיריית גבעתיים על שיתוף הפעולה"

מנכ"ל מד"א אלי בין:" מתנדבי הנוער של מד"א מהווים את הנוער האיכותי ביותר במדינת ישראל המקדישים מזמנם הפנוי להציל חיים ולתרום לחברה ולמדינה. מרגש אותי כל פעם מחדש לראות את ההירתמות ואת הרצון של עשרות ומאות בני נוער בסיומו של כל קורס נרגשים ומוכנים להצטרף לצוותים בשטח במשימה החשובה כ"כ של הצלת חיים ובפעילות ההומניטרית. אני מאחל להם המון הצלחה."

 

 

Exit mobile version