Site icon מקומון רמת גן

הנגשה מלאה בבתי הקפה והמסעדות ברמת גן

הוועדה לרישוי עסקים התכנסה לדון במדיניות הוועדה בנוגע להנגשת שירותים בבתי הקפה ובמסעדות בעיר.הועדה החליטה להחמיר מעל התקן של החוק לרישוי עסקים ולקבוע כי כל בית קפה או מסעדה שייפתחו ברמת גן יתבקשו לבנות שירותים מונגשים לנכים.סגן ראש העיר, אביהוא בן משה:"מי שרוצה להשתמש לפרנסתו במרחב הציבורי, יהיה חייב לתת מענה חברתי בדמות שירותים נגישים לנכים".

עיריית רמת גן דואגת להנגשת העסקים בעיר. אמש התכנסה הוועדה לרישוי עסקים בעיריית רמת גן על מנת לדון במדיניות הוועדה בנוגע להנגשת שירותים בבתי הקפה ובמסעדות בעיר.

שונה אבל שווה.צילום עמיעד טאוב

החוק לרישוי עסקים קובע כי התקן המחייב התקנה של שירותים נגישים תקף לגבי מסעדות ובתי קפה שגודלם החל מעשרים וחמישה מטרים ומעלה. עם זאת הועדה החליטה להחמיר מעל התקן של החוק לרישוי עסקים ולקבוע כי כל בית קפה או מסעדה שייפתחו ברמת גן יתבקשו לבנות שירותים מונגשים לנכים.

כמו כן הוחלט על סנקציה בה תנקוט העירייה כלפי מי שלא יעמדו בדרישות ובמסגרתה בתי קפה ומסעדות שלא יקימו שירותים מונגשים, לא יקבלו אישור להוציא כסאות ושולחנות אל המרחב הציבורי.עם זאת הם כן יזכו לקבל רישיון עסק.

חבר הועדה וסגן ראש העיר, אביהוא בן משה אמר:"הקו היה מאד ברור וחד.כן לשירותים מונגשים.מי שרוצה להשתמש לפרנסתו במרחב הציבורי ולהוציא כיסאות ושולחנות באופן שקול ומידתי, יהיה חייב לתת מענה חברתי בדמות שירותים נגישים לנכים.נגמרו הימים מבחינתי שבעלי העסקים הסתתרו תחת דרישת החוק".

אביהוא בן משה.צילום הבית היהודי ברמת גן

 

Exit mobile version