Site icon מקומון רמת גן

המרכז לגישה הנוירו מוטורית בבני ברק איזון שמיעתי וטיפול בהפרעות קשב וריכוז

טיפול בהפרעת קשב וריכוז, עיצוב התנהגות בשיטות שונות, התמודדות עם קשיי ויסות תחושתי ואיזון שמיעתי- כל השירותים האלה ניתנים תחת קורת גג אחת- המרכז לגישה הנוירו מוטורית שמהווה קליניקה מקצועית לאבחון וטיפול ברגישות שמיעתית והקשיים הנלווים.

בקליניקה מתבצע אבחון ללא עלות ולאחריו מותאמת תוכנית טיפול המשלבת סוגים שונים של טיפולים התנהגותיים ושימוש בכלים ומכשור מן המתקדמים בעולם.

לאתר את שורש הבעיה ולהתאים טיפול:

תחילתו של כל תהליך טיפולי הוא במציאה ובידוד של מקור הבעיה ולטפל בו מהשורש ובכך גם "להעלים" את הקשיים המתעוררים בעקבותיו. הקליניקה מורכבת מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב, מומחיות בתחומם שכל ייעודם הוא לסייע לילד או למבוגר שמולם להתמודד עם הקושי שלו ולסייע לו לאזן את המערכת שלו כמה שניתן.

את המכון מנהל נדב משיח, מטפל בשיטה הנוירו מוטורית בשילוב שיטות נוספות לטיפול רגשי והתנהגותי. מפתח השיטה הינה עדנה גלבוע ,בעלת ניסיון בגישות טיפוליות שונות בילדים, בנוער ובמבוגרים. עדנה הינה בעלת וותק טיפולי של יותר מארבעים שנה. לצידה עובד רם גלבוע, פסיכותרפיסט ילדים ונוער ומומחה בטיפול בטראומה. רם מטפל בילדים ובנוער במגוון שיטות אימוניות וטיפוליות.

האבחון הראשוני בקליניקה הינו ללא עלות וללא התחייבות. לאחר קבלת תוצאות האבחון מותאמת לכל מטופל תוכנית טיפולית אישית. "במהלך הטיפול אנו מפרקים את הבעיה לגורמים ועובדים באופן פרטני וממוקד על כל חלק. הטיפולים השונים מותאמים אישית לכל מטופל לאחר אבחון מקור הקושי." אומר משיח, מנהל הקליניקה ואחד המטפלים בה.

ואכן לאחר אבחון מקצועי ואיתור מקור הקושי, המטפל מתאים את התרגילים המתאימים לטיפול בקושי המדויק של המטופל ועובד איתו על פתרון הבעיה.

טיפול שמיעתי בשיטת AIT

בקליניקה מתבצע טיפול בעזרת השימוש במכשיר ייעודי לאיזון שמיעתי, המטפל במיסופוניה (רגישות שמיעתית). "כיום יודעים כי מקור הפרעות קשב וריכוז, מקורו בחלק מהמקרים ברגישות שמיעתית. באמצעות המכשיר חווים מטופלים שיפור משמעותי בתוך זמן קצר." מסביר משיח.

שיטת AIT פותחה על ידי רופא אף אוזן גרון, ד"ר ברארד. ד"ר ברארד חקר ומצא שישנו קשר ישיר בין איכות השמיעה לבין התנהגות, קשב וריכוז, הבעת רגשות ויכולת למידה. בעקבות תוצאות המחקרים שלו פיתח שיטה המסייעת לאנשים הסובלים ממיסופוניה (קושי בשמיעת רעשים מסוימים) ולאלה הסובלים מרגישות שמיעתית.

הטיפול בעזרת המכשיר אינו פולשני ואינו מפריע למטופל אלא נעים ובטוח. במהלך הטיפול מרכיב המטופל אוזניות מיוחדות דרכן הוא שומע מוסיקה בתדרים שונים לאחר שעברו עיבוד מיוחד והתאמה לקושי הספציפי שלו. בסופו של התהליך המוח של המטופל מצליח לעבד את הגירויים החיצוניים שהוא קולט בצורה נכונה ומותאמת והמטופל חווה שיפור משמעותי בהתאם.

שיטות הטיפול בקליניקה מבוססות על עשרות שנים של מחקרים בתחום תפקוד המוח, על ניסיון רב וסיפורי הצלחה שהביאו לשינוי בחייהם של ילדים, נוער ומבוגרים.

 

הסניף המרכזי של הקליניקה ממוקם  ברחוב הרב קוק 27 בני ברק

למידע נוסף אודות פעילות הקליניקה, הצוות המקצועי ושיטת הטיפול בקרו באתר: www.neuromotorica.com

 

 

Exit mobile version