Site icon מקומון רמת גן

המלצות על עורך דין תאונות דרכים

מה עושים כאשר אתם נמצאים ברגע המטלטל שבו אתם חייבים לתפקד למרות שהייתם מעורבים בתאונת דרכים? עושים את כל מה שנדרש בחוק ובוודאי שלא בורחים מהמקום, משום שדבר זה מחמיר את מצבכם בבית המשפט לאחר מכן. תאונות דרכים הן ללא ספק הבעיה החמורה ביותר שיש לטפל בה על ידי עורך דין תאונות דרכים ואי אפשר להקל ראש בהתנהלות נכונה ברגעים הנכונים, למרות הקושי. כשאתם פונים לעורך הדין שלכם לאחר שהודעתם למשטרה והזמנתם אמבולנס במקרה שיש נפגעים, קבלו ממנו הנחיות מדויקות כיצד לנהוג מול המשטרה ובחקירה על מנת לשמור על הזכויות שלכם אבל גם לשתף פעולה במידת האפשר. את כל ניהול התיק יש להעביר לניהול משפטי מקצועי וכפי שעו"ד אלי אנושי יודע מניסיונו הרב לא תמיד אנשים עושים את זה ברגע הנכון ובכך מקשים על הטיפול במקרה שלהם.

קרדיט Canva

חקירה על תאונות דרכים יכולה להסתיים במעצר

מלבד הפגיעה הקשה בחיי אדם והנזקים לרכוש, תאונות דרכים קשות עלולות להסתיים במאסר ובהרשעה פלילית שמכתימה את המוניטין שלכם. כדי לדעת מה צפוי לכם יש להבדיל בין סוגים שונים של תאונות דרכים לפי התוצאה שלהן, מנזק בלבד שעשוי להסתכם בתביעה לחברת הביטוח ועד כתב אישום ממש שמחייב משפט ומסתיים בעונש מאסר. בגלל זה בתאונות שיש בהן נפגעים חשוב מאוד לעשות הכל נכון, להזעיק את כל מי שצריך, להזיז את הרכב הצידה, ללבוד אפוד זוהר, להגיש עזרה, לתעד כל דבר ולצלם מה שאפשר. עורך דין תאונות דרכים יחפש את כל הפרטים האלה אחר כך והוא צריך אותם על מנת להגן עליהם בכל שלב מהחקירה במשטרה ועד הדיונים בשימוע ובהגשת כתב האישום.

מתי לחשוד בגרוע מכל?

שוטרים שמגיעים למקום ומטפלים בכם יחליטו מהר מאוד בשטח מה לעשות בכם, אבל כשאתם המומים עדיין מהתאונה אתם בוודאי תראו בהם מי שעוזרים גם לכם ועומדים לצדכם. שימו לב למה שאומרים לכם ואם מתכוונים לקחת אתכם לחקירה או שמודיעים לכם שמותר לכם להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים. זוהי בדיוק הנקודה שבה אלי אנושי שופט בדימוס מזהיר לא לומר שום דבר נוסף ויש לקרוא מיד לעורך דין משום שמדובר מרגע זה בחקירה באזהרה שיש לה השלכות, גם אם לא אמרו לכם את זה מפורשות. זה חיוני מאוד לשמור על זכותכם על מנת לומר את האמת בבית המשפט ובחקירה, מבלי שהמשטרה תנסה לסלף אותה. צלצלו אל עו"ד אנושי עוד היום > 050-5738228

Exit mobile version