Site icon מקומון רמת גן

המירוץ לדירה ב180 יום של אלון גל והעקרונות שכדאי לכל אחד אחד לקחת מהשיטה

האמת היא שזה לא ממש משנה היכן נולדתם, איפה אתם גרים או באיזו יחידה שירתתם בצבא, אם כבר יצאתם לשוק החופשי והתחלתם לחיות "חיים של גדולים", האתגר הגדול של ניהול פיננסי במיוחד במדינה כמו ישראל כנראה לא עבר לידכם.

כן, כל אדם בישראל מתמודד עם קשיים כלכליים, וזה לא משנה אם מדובר על עצמאים או שכירים, כשהמצב נעשה מאתגר יותר בלי ספק כשבונים משפחה ומביאים ילדים. אז אפשר להתבכיין ולהאשים את כל העולם בקושי, אבל מומלץ הרבה יותר לקחת אחריות על עצמינו, וטכניקות פיננסיות שונות מתיימרות לתת לכל אחד כלים שיאפשרו זאת. עם זאת, מתוך שלל הטכניקות השונות, נראה כי המירוץ לדירה ב180 יום שפיתח המנטור אלון גל, היא כזו שבאמת נותנת לאנשים ולמשפחות כלים המאפשרים לקחת את הגורל הפיננסי בידיים.

אין ספק, כדי להפיק את המירב מטכניקת המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל, כדאי לעשות את זה עם הליווי הצמוד של צוות המנטורים של אלון גל שמתאים אותה באופן אישי לכל אחד, אך עוד לפני אפשר בהחלט ללמוד ולקחת ממנה דברים לחיים האישיים שלנו. אם כך, אנחנו רוצים לדבר כאן על שלושה עקרונות חשובים מתוך המירוץ לדירה ב180 יום, וממליצים בחום ללמוד עוד על השיטה של אלון גל אם אתם נמצאים במשבר כלכלי.

עיקרון ראשון – צרכנות נבונה ומודעות פיננסית

כמה מכם נכנסים לחשבון בנק לפחות פעם בשבוע ומתעדכנים בתנועות השונות? כמה מכם מנתחים את ההוצאות ומנסים להבין איפה אפשר לקצץ? האם אתם מגדירים באופן ברור את רמת החיים שלכם כעת ואת הרמה אליה אתם שואפים?

בנייה בחריש. צילום: נדלן רמת גן

ובכן, רבים מאיתנו לא עושים זאת וזה העיקרון הראשון והחשוב ביותר של המירוץ לדירה ב180 יום. על כל אחד מאיתנו לדעת בדיוק היכן הוא עומד ולאן הוא מכוון. זה אומר שיש לנתח את ההוצאות החודשיות, להבין בדיוק מהן נקודות התורפות שלנו ומה גורם לנו להעמיק את המינוס בבנק (במידה ואכן כך), ואילו צעדים אופרטבייים שניתן ליישם כבר עכשיו יאפשרו לנו להפוך את הקערה על פיה.

בנוסף, המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל זו טכניקה ששמה לנו מראה ומעודדת אותנו להבין מהי רמת החיים בה אנו רוצים לחיות, וזהו צעד שחשוב שכל אחד מאיתנו יעשה, בלי קשר לשיטה של אלון גל וגם אם לא מתוך קושי כלכלי מובהק.

עיקרון שני – הכנסות זה משהו שיכול לגדול תמיד

והנה עוד שאלה היפותטית שכדאי להרהר בה. כמה מכם מאמינים שהמשכורת שאתם עושים היא עובדה מוגמרת וכי אין אפשרות של ממש לשנות את העובדה הזו. על פי המירוץ לדירה ב180 יום, זוהי אחת התפיסות השגויות והמעכבות ביותר של הישראלי הממוצע. הגדלת הכנסה היא לא עניין של מה בכך אומנם, אבל היא בהחלט אפשרית.

ניתן לעשות זאת על ידי איתור של כספי אבודים (ירושות, החזרי מס, מענקי מילואים, תביעות ייצוגיות ועוד), יצירת הכנסה צדדית נוספת (מעין משכורת שלישית) עם מתן שירותי פרילאנס והשקעה בנכסים דיגיטליים, וכן נקיטת צעדים של השקעות כלכליות משתלמות.

צילום: רשת חדשות מקומונט

אגב, צוות המומחים של אלון גל מסייע לכל מי שבוחר להיכנס לתכנית המירוץ לדירה ב180 יום למצוא את הדרכים האידיאליות לעשות את זה, וזה בהחלט מאפשר לפתוח את הראש לכיווני חשיבה חדשים.

עיקרון שלישי – יגעת ומצאת תאמין

ליאו מסי לא הגיע לאן שהגיע מלשבת הכסא ולצפות שמשהו יקרה. גדולי המוסיקאים והשחקנים לא הגיעו לקדמת הבמה במקרה ומתוך מזל, אלא באמצעות עבודה קשה והתמדה, וזהו העיקרון השלישי והחשוב ביותר שצריך לזכור אם רוצים להחזיר לעצמנו את השליטה הכלכלית.

שינוי הרגלים זה לא משהו שקורה ביום אחד, וזה משהו שצוות המומחים של אלון גל וטכניקת המירוץ לדירה ב180 יום מקפידים להדגיש בכל שלב. מי שבאמת רוצה לשנות את מצבו הפיננסי מהיסוד, שמאמין שאפשר אחרת ושניתן להיפטר מחובות ולחסל את המינוס בבנק, ושזה אפשרי להגיע למצב של יציבות כלכלית והשקעות, גם מנקודה בה אין לנו הרבה ואנחנו חיים דרך המינוס הבנק – חייב להבין שכל הדבר הזה מצריך שיטת עבודה סדורה ונקיטת צעדים ברורים ומדידים שיאפשרו לעשות זאת.

המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל מזכיר לנו את הדבר החשוב ביותר בחיים, שאם אנו רוצים להצליח בכל תחום שהוא, עלינו להשקיע בו, ללמוד אותו לעומק, לגלות נחישות והתמדה ולא להישבר גם כשזה נראה לפעמים שהשינוי המיוחל עדיין לא באופק.

הסיבה ששומעים על המירוץ לדירה ב180 יום ועל התפיסות הכלכליות והמנטליותאלון גל של  הרבה יותר מטכניקות אחרות, היא מפני שהם מזכירים לנו את הדברים הבסיסיים ביותר. כשאנו מסגלים את ההבנה הזו אנו יכולים לקחת את עתידנו בידיים ולנווט את הספינה של חיינו לאן שרק נרצה ונבחר.

Exit mobile version