Site icon מקומון רמת גן

המהפכה הצבעונית של אגף שפ"ע

הסיירת הירוקה של אגף שפ"ע יוצאת לדרך והחל מהיום יחולקו כל האזורים בעיר לצבעים על פי ימי ההוצאה וכן תוגבר האכיפה ברחבי העיר.מחזיק תיק שפ"ע, סגן ראש העיר אביהוא בן משה:"אכיפה אינטנסיבית היא כורח המציאות לשמירת המרחב הציבורי נקי".

האם מסתמן הסוף למבול התלונות על התברואה בעיר? החל מהיום (א') תחל הסיירת הירוקה שהוקמה ע"י אגף שפ"ע את עבודתה בהגברת האכיפה באזור מרכז העיר החל מרחוב חיבת ציון ודרומה ותכלול את השכונות והרחובות הבאים:
רמת יצחק, מרום נווה, דרך נגבה, בן גוריון, ירושלים, עוזיאל, לב הזהב, תל גנים, קריית בורוכוב, תל יהודה ורחוב הרא"ה.

שלט סגול של ימי ההוצאה החדשים.צילום יחסי ציבור

האזורים בעיר יחולקו לפי צבעים שונים בהתאם לימי ההוצאה כאשר ביום ראשון יפונה האזור האדום בשני הכתום בשלישי הסגול ברביעי התכלת ובחמישי האזור הירוק.

אגף שפ"ע יעדכן את התושבים באמצעות מדבקות בצבעי ימי ההוצאה שיודבקו בבניינים באזורים השונים. כמו כן יעודכנו השלטים האוסרים על הוצאת אשפה גזם וגרוטאות ולבתי התושבים תישלח חוברת הסבר לכל שירותי אגף שפ"ע ואודות הצורך בשמירת מרחב ציבורי נקי.

את הסיירת החדשה יזם מחזיק תיק שפ"ע בעירייה, סגן ראש העיר אביהוא בן משה שמסר למקומונט רמת גן:"אכיפה אינטנסיבית כלפי תושב שיוציא גזם או גרוטאות שלא בימי ההוצאה הם כורח המציאות. אגף שפ"ע במאמציו הגדולים לשמור על ניקיון העיר היה חייב לקבל את היכולת האכיפתית הזו בצורת הסיירת הירוקה. כדי להשלים את מחויבותו ואחריותו כלפי התושבים לשמירת המרחב הציבורי נקי".

אביהוא בן משה, יזם את הקמת הסיירת.צילום הבית היהודי ברמת גן
Exit mobile version