Site icon מקומון רמת גן

הלמ"ס קבעה: רמת-גן במקום השני במדדי איכות החיים בישראל

מקרב 16 הערים הגדולות בישראל, הלמ"ס קבעה כי רמת-גן נמצאת בין שלושת הערים עם מדדי האיכות החיים הטובים ביותר בישראל. העיר רמת-גן מוקמה במקום הראשון במדדים של מחזור פסולת ותחושת השוויונית מיתר הערים הגדולות. כרמל שאמה: "רמת היא עיר מובילה שטוב לחיות בה – נמשיך לפעול למען שגשוגה".

המספרים מציגים שחור על גבי לבן: רמת-גן מיצבה את עצמה כאחת משלושת הערים עם איכות החיים הגבוהה ביותר. רמת-גן היא העיר השנייה הכי טובה בכל מדדי איכות החיים, מקרב הערים הגדולות בישראל. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס), אשר פרסמה היום  את הדוח הממשלתי בנושא מדדי איכות חיים, קיימות וחוסן לאומי – הכולל התייחסות נרחבת לרשויות המונות 100 אלף תושבים ומעלה.

הדירוג שערכה הלמ"ס התבסס על המדדים המשותפים לכל 16 הערים הגדולות, ביניהם: שיעור התעסוקה, שביעות הרצון מהעבודה, הרוגים ופצועים בתאונות דרכים, תמותת תינוקות, תוחלת חיים, מידת אמון במערכת הבריאות, שביעות רצון מאזור המגורים, בני 30 בעלי השכלה על-תיכוני והשכלה גבוהה, ציפיות ביחס לעתיד ושביעות רצון מהחיים.

רמת-גן זכתה במקום הראשון בתחושת השוויונית בעיר, דוגמא לכך ניתן היה לראות בנושא קידום זכויות הקהילה הלהט"בית  בעיר שזיכו את רה"ע כרמל שאמה הכהן יחד עם עוד 5 רשויות נוספות, לאות של כבוד מנשיא המדינה על תרומתו למען השמירה על זכויותיהם של הקהילה הגאה בעיר.

גם בנושא המחזור רמת-גן מובילה באמצעות פעילות נרחבת של אגף שפ"ע לשמירה על סביבה ירוקה, אשר משולב עם מעבר חלקי לפחים טמוני קרקע ומבצעי הסברה ועידוד התושבים לחשוב ירוק ולמחזר.

עם קבלת העדכון על דירוגה הגבוה של העיר ציין ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן כי "רמת גן היא עיר משגשגת שטוב לחיות בה, עיר שמובילה בקרב הערים בישראל בכמות הפסולת שהעיר ממחזרת ובתחושת השוויוניות של תושביה".

"נמשיך לפעול למען שגשוגה של העיר ולמען רווחת תושבי העיר רמת-גן" סיכם ראש העיר.

Exit mobile version