Site icon מקומון רמת גן

הלילה: דגלי גאווה הוצתו בר"ג – המשטרה עצרה חשוד

דגל הקהילה הגאה. צילום: Pixabay

הלילה התקבל דיווח על הצתת דגלי גאווה ברמת גן. לא היו נפגעים בנפש, אך נזק נגרם לרכוש. לפני זמן קצר עידכנה משטרת ישראל כי עצרה חשוד בהצתת דגלי הגאווה.

כוחות משטרה שהגיעו למקום השקיפה הלילה ברמת גן ביצעו סריקות נרחבות שהובילו לאיתר החשוד במעשה. החשוד ניסה להמלט מהמקום ונעצר בתום מרדף רגלי.

החשוד, צעיר בן 18 מקריית אונו, הובא לחקירה בתחנת המשטרה בתום חקירה נכלא והיום מעצרו הוארך בבית משפט השלום בת"א עד מחר והחקירה נמשכת.

"המקרים הלהט"בופובים שפוקדים את רמת גן בחודשים האחרונים הם תוצר של התנהלות לא נכונה של שנים ארוכות בנושא הקהילה הגאה במדינת ישראל בכלל ובעיר רמת גן בפרט" אמר ישראל זרי, מחזיק תיק קידום הקהילה הגאה, בשיחה עם מקומונט רמת גן, "לשמחתי, רמת גן היא אחת מהערים החלוצות שבוחרות להתעמת עם הבעיה ולא לטאטא אותה מתחת לשטיח. המקרים הללו מעידים על בורות ושנאת חינם. לאור המקרים, אנו נמשיך לתלות דגלים באזורים הפגועים, ונפעל להקמת תכנית חינוכית ופרקטית בנושא."

בתגובה לאירוע ההצתה של דגלי הגאווה אמש ברמת גן אמר ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן: "אין כמעט הבדל בין שריפת דגלי ישראל בטהרן לבין שריפת דגלי הלהט"בים ברמת גן שתי הפעולות מונעות משנאת חינם, פחדים מיותרים ובורות. ההבדל היחידי שבטהרן מריעים לשריפת הדגלים וברמת גן בזים לכך ומגיבים בנחישות. לנו אין ספק דגל ישראל ינצח את כל שורפיו וכך דגל הגאווה."

בסיום דבריו הבטיח שאמה כי כבר מחר ייתלו על ידי עובדי העירייה עשרות דגלי הגאווה בכל אזור ההצתה.

Exit mobile version