Site icon מקומון רמת גן

הלוואה לחברות ללא ערבים ובתנאים טובים: האם זה אפשרי?

לא מעט פעמים חברות מוצאות את עצמן בצורך לכסף זמין ובמהירות, לעיתים הבנקים לא מסכימים לתת את סכום ההלוואה הנדרש או לחילופין הבירוקרטיה מקשה על החברה אשר צריכה כסף נזיל וכמה שיותר מהר. בשנים האחרונות חל שינוי דרמטי בשוק ההלוואות כאשר משרד האוצר והכלכלה אישרו לפתוח את שוק האשראי לחברות נוספות: חברות מימון פרטיות, חברות כרטיסי האשראי, בתי השקעות, חברות ביטוח ועוד. כל אלו יצרו תחרות גדולה בעולם האשראי ומשמרים תחרותיות שטובה ללקוח.

להשיג הלוואה טובה וללא ערבים: הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית היא הדרך הטובה ביותר של תאגיד / חברה בע"מ להשיג הלוואה טובה וללא ערבים. כיום, קיימות לא מעט חברות מימון חיצוניות אשר מאפשרות להגיע לסכומי הלוואה של עד 500,000 ₪ ללא ערבים וללא הבירוקרטיה המאופיינת לבנקים השונים. יחד עם זאת, לעיתים ניתן לחשוב שהלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה בתנאי ריבית ומימון פחות טובים ושכל אחד יכול לקבל אותה.

הרשו לנו לתקן אתכם ולומר לכם שזה ממש לא המציאות, כל חברות המימון המספקות אשראי חוץ בנקאי נמצאות תחת פיקוד מתמיד של משרד האוצר והרשויות המפקחות, אחוזי הריבית מוגבלים בהתאם לחוק דירוג אשראי. כמו כן, לא כל אחד יכול לקבל הלוואה חוץ בנקאית, אמנם מדובר בגוף "סלחן" ומקבל יותר מן הבנקים השונים אך באותה הנשימה עושה החברה את כל הבדיקות הרלוונטיות – בדיקות רקע, היסטוריה פיננסית, היסטוריית הלוואות והלוואות נוכחיות העומדות בפני הלקוח.

הלוואה לחברות: מתי נצטרך הלוואה?

יש לא מעט פעמים בהם חברה תצטרך להלוואה אשר תעזור ותקדם את האינטרסים השונים שלה. לקיחת הלוואה של חברה שונה משמעותית מלקיחת הלוואה של עוסק רגיל מאחר והחברה נחשבת לישות משפטית בפני עצמה, יחד עם זאת ברוב הפעמים מדובר בהלוואות גדולות ומשמעותיות יותר מאלו שנלקחות אצל עוסקים ולקוחות פרטיים. אנו למדים שרוב ההלוואות נלקחות מהסיבות הבאות:

תמונה: canva

דיגיטל פיננסים – מתמחים בהלוואה לחברות

דיגיטל פיננסים הינה אחת החברות הוותיקות במשק ומספקת הלוואות לחברות כבר למעלה מ – 15 שנים. כל הלוואה נפתרת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, למצבו הפיננסי ויכולת ההחזר שלו. הלוואה חוץ בנקאית עם דיגיטל פיננסים יכולה להגיע עד לחצי מיליון שקלים!

הלוואה לחברות בפשטות, אמינות ודיסקרטיות מלאה – אנחנו מזמינים אתכם לבדיקת זכאות עוד היום!

Exit mobile version