Site icon מקומון רמת גן

הלוואה חוץ בנקאית – איך לוקחים הלוואה בשנת 2022?

הלוואה חוץ בנקאית זוהי הלוואה שלא ניתנת על ידי הבנק. ההלוואה עשוי להיות לטווח ארוך או לטווח קצר. הבסיס של הלוואה זוהי הלוואה הניתנת על ידי גופים חוץ בנקאיים. לדוגמא: חברות אשראי, חברות ביטוח, חברות המציעות הלוואות שיש להן אישור ממשרד האוצר.

רוב חברות האשראי מציעות הלוואה חוץ בנקאית למטרות שונות:

  1. רכישת רכב – רבים מהאנשים לוקחים הלוואה חוץ בנקאית לרכישת רכב.
  2. פתיחת עסק – הלוואה עסקית חוץ בנקאית בתנאים מועדפים, אנשים שבודקים זכאות להלוואה לפתיחת עסק ומחזירים את ההלוואה בתשלום חודשי תוך כדי פתיחת העסק.
  3. חתונה – רוב הזוגות שמתחתנים בודקים זכאות להלוואה לפני החתונה כדי לתת מקדמות לספקים לפני החתונה ולשלם על שמלה וחליפה לחתן.
  4. שיפוץ – רוב הישראלים אוהבים לשפץ את הבית שלהם בתקופת הפסח, רבים לוקחים הלוואה כדי לשפר את איכות החיים שלהם. שיפוץ הבית מעלה את ערך הדירה שלהם וברגע מכירת הבית ניתן להחזיר את כל הלוואה שלקחו על שיפוץ דירה או לשלם בהחזר חודשי קבוע.

רוב האוכלוסייה שפונה לגוף חוץ בנקאי להלוואה חוץ מעוניינים בהלוואה מהירה עד 3 ימי עסקים. ולא להגיע פיזית לסניף בבנק ולבקש הלוואה, למלא מסמכים ולהמתין לאישור של הבנק.

ישנם סוגים רבים של הלוואות שלא שהבנק לא מציע אותן. למשל שיפוץ, הקמת עסק, או הלוואה קטנה של עד 10,000 ש"ח.

מה חשוב לדעת על הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית בדרך כלל זוהי הלוואה בריבית קבועה לאורך זמן. הריבית יורדת בכל תקופת החזר הלוואה בגלל העמלות והריביות שחברות האשראי או הגופים הפיננסים דורשים בתחילת הלוואה.

לרוב קשה יותר להשיג הלוואות חוץ בנקאיות מאשר הלוואות בנקאיות, אך הן יכולות לספק תעריפים טובים יותר ואפשרויות החזר גמישות יותר.

בדקו לפני לקיחת הלוואה את הריבית המוצעת. הריבית הכללית שהיום חברות האשראי מציעות הן פריים 1.6% + ריבית התלויה במשך התקופה שאותו לווה מלווה את ההלוואה.

מה בודקים לפני שלוקחים הלוואה

יש כמה פרמטרים שחשוב לפני לפני שלוקחים הלוואה.

  1. תקופת ההחזר – תקופת ההחזר של הלוואה תלויה ברוב בריבית יותר גבוה בדקו לכמה חודשים תרצו לפרוס את ההלוואה, כמה ריבית תשלמו על הגדלת החודשים של תקופת ההחזר.
  2. ריבית – הריבית המומלצת כיום היא 1.6% פריים + 1% בין 5% תלוי בגוף המלווה. עשו סקר שוק והשוואת התנאים של הלוואות ובדקו איזה גוף פיננסי נותן את הלוואה בתנאים הכי טובים.
  3. גמישות – האם ניתן להגדיל את תקופת ההחזר, בדיקה האם אפשר לסגור את ההלוואה ולפרוע אותה באמצע התקופה של ההחזר הכספי.
  4. נוחות – האם מקבלים את המסמכים של הלוואה חוץ בנקאית דרך הדיגיטל. מעקב אחרי הלוואה דרך אפליקציה ובדיקה של הריבית לאורך כל התקופה.

איפה ניתן לבדוק זכאות להלוואה חוץ בנקאית?

כנסו לגוגל ורשמו הלוואה חוץ בנקאית בשורת החיפוש ועשו השוואה לריבית ולתנאי הלוואה חוץ בנקאית.

ניתן לבדוק זכאות להלוואה חוץ בנקאית דרך הדיגיטל דרך חברות אשראי או גופים פיננסים לדוגמא Loan4All אתר ההלוואות שניתן דרכו לבדוק זכאות להלוואה און ליין.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים בהליכי הוצאה לפועל.

אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ/שיווק פיננסי או המלצה לפעולה מכל סוג שהוא.

 

Exit mobile version