Site icon מקומון רמת גן

הכתובת שלכם לפתרון סכסוכי רכוש

סכסוכי רכוש תופסים את המקום המרכזי בהליכיי משפט אזרחיים. יחד עם זאת, סכסוכי רכוש יכולים להתרחש הן בין אזרחים והן בין גופים ממשלתיים. לעתים קרובות מתקיימים מחלוקות בין אדם פרטי לישות ממשלתי. בהתאם לקטגוריית הצדדים, המשפט עשוי להתקיים בבתי משפט אזרחי, או בבתי משפט בעלי סמכות שיפוט כללית של הרשות המקומית. בין אם אתם נמצאים במהלכו של משפט תביעות נזיקיות ובין אם אתם מעוניינים לפתור סכסוכי רכוש בעקבות חוזה חתום מול חברה או ארגון, משרדו של עורך הדין אנר אבילוב, המתמחה בפתרון סכסוכי רכוש, חוזים והסכמים, תביעות אזרחיות ותביעות נזיקיות, הם המומחים שיובילו אתכם בבטחה בכל ההליך המשפטי עד לקבלת התוצאה הרצויה. אם אתם מחפשים עורך דין חוזים – אנר אבילוב הוא הכתובת עבורכם 0547843227

קרדיט https://abilov-law.co.il/

צד להתדיינות משפטית עבור סוגים עיקריים של סכסוכי רכוש

מחלוקות על רכוש מגוונות מאוד, אך בראש כל המחלוקות עומד הרכוש. מחלוקות על בעלות יכולות להתעורר בעיקר ביחס לקניין או זכויות קניין ספציפיות, שהעיקרית שבהן היא כמובן זכות הבעלות- כזכות בבעלות, שימוש ושליטה ברכוש. ישנם סוגים עיקריים של סכסוכי רכוש בהם מתמחה ליטיגטור אנר אבילוב:

פתרון סכסוכי רכוש מול חברות וארגונים

כיום, תיקים על סכסוכי רכוש תופסים את החלק הגדול ביותר של התיקים הנידונים בבתי משפט. התנאים של יחסי שוק בפעילות של ארגונים, נוצרים יותר ויותר סכסוכים הקשורים לבעלות על קניין וזכויות קניין. גורמים משפטיים קונים נדל"ן, הן משרדים והן תעשייתיים ומחסנים, מעבירים נכסים לשימוש לאנשים אחרים, משעבדים אותו על מנת לקבל הלוואות חדשות לצורך עשיית עסקים. במקרים בהם אתם נפגעתם מהליך לא חוקי של השותפים לעסק או אם אתם מעוניין לחלק את הרכוש מול החוזה החתום, עורך דין פירוק חברות הוא זה שיסייע לכם לעבור את התהליך בצורה נעימה, כך שתקבלו את מה שמגיע לכם בסוף התהליך.

עם זאת, סכסוכי קניין אינם רק מחלוקות על זכויות קניין. סוגי המחלוקות בקטגוריה זו שונים ומורכבים מאוד. ניהול מוצלח של המשפט דורש מיומנויות וידע מיוחדים. משרד עורכי הדיו של אנר אבילוב הינו בעל כישורים וידע נרחבים בנושא סכסוכי רכוש והוא יוכל לתת לכם ייעוץ מקיף בכל שאלה. משרדו של אנר אנילוב בעל ניסיון רב בפתרון סכסוכי רכוש וחוזים, והוא יודע בדיוק אילו טיעונים פועלים לפתרון המהיר ביותר של ההליך בבית המשפט.

Exit mobile version