Site icon מקומון רמת גן

הכל על קעקועים

קרדיט: samtattoos.com

לפעמים זה קורה: הכל נראה נהדר, אבל משהו עדיין חסר. אנשים רבים בוחרים לעשות קעקוע, כדי לשבור שיגרה או כהתחלה חדשה של שלב בחיים שלהם.

tattoos Jerusalem מציעה לכם מבחר קעקועים לבחירתכם.

קעקועים היו מאז ומתמיד באופנה

קעקועים באופנה עכשיו אך היו כך מאז ומתמיד. חלקם מדגישים את הטעם הייחודי של בעליהם.

בסלון קעקועים פירסינג בירושלים יכולים להמליץ לכם על קעקוע שמתאים לכם.

איך עושים קעקועים?

הדפוס מיושם עם מכונת אינדוקציה מיוחדת. הוא חודר את העור ומכניס פיגמנט עמוק לדרמיס. הודות לכך, הדפוס אינו מתקלף יחד עם תאים מתים.

הגוף מגיב מהר  – הוא שולח הרבה ממשאביו לאזור הפצוע כדי לשקם את העור. אלו הם תאים של מערכת החיסון. הודות לפעולות ריפוי התאים הקעקוע מחזיק מעמד זמן רב.

כדי להסביר זאת בצורה מאוד פשוטה: תאי מקרופאג' סופגים את הפיגמנט המוכנס מתחת לעור ונשארים יחד אתו בשכבה התחתונה של האפידרמיס. לכן הוא חסום ומחזיק זמן רב מעמד ועדיין נראה מבעד לעור.

מה חשוב לדעת לפני שעושים קעקוע?

לפני שאתם מגיעים אל מקעקעים מומלצים בירושלים חשוב להחליט על כמה פרטים:

באיזה חלק של הגוף לעשות קעקוע? לרוב מומלץ לבחור מקום לקעקוע כדי שלא תמיד נראה לעין (זה תלוי בהעדפות שלכם). המקומות הפופולריים ביותר לציורים הם הזרועות והגב. אבל מומחים ממליצים שלפחות הקעקוע הראשון ייעשה על אזור לא בולט בגוף – החלק האחורי של הצוואר, החלק העליון של הכתף.

מי יעשה את זה? זה מאוד חשוב לעשות קעקוע בסלונים מיוחדים. אם קיבלתם המלצה על בעל מקצוע על ידי חברים או מכרים טובים זה יכול להיות שווה לבחון זאת. אחרת, יש סיכון לחלות בזיהום ואז להתפעל מהעיצוב המיושם בצורה גרועה. מקעקעים מקצועיים הם ערובה לסטריליות ואיכות.

האם לעשות קעקוע כואב מאוד? זה כמו תחושה של חיסון. או כאילו היו הרבה יתושים בו זמנית ובאופן מתמשך נוגסים בעור שלך. ככל שפחות שומן וככל שהעצם קרובה יותר, כך היא כואבת יותר. אבל ניתן לעבור את זה.

מה קורה אחרי שיוצאים מהסלון? לאחר קעקוע לא כדאי להישאר בשמש ולשחות כמה שפחות, אחרת הקעקוע ידהה.

מסקנה: לעשות קעקוע בקיץ זה לא רעיון טוב. למרות שאם יש לכם חופשה רק בעוד חודש, וכל הזמן הזה המסלול שלכם הוא "בית-משרד-בית" ולפעמים מועדון לילה, ייתכן שגם זמן קיץ להתקעקע יתאים.

האפידרמיס יתאושש לחלוטין תוך 2-4 שבועות. כל הזמן הזה תצטרכו להיות זהירים. אז אם החלטתם לעשות קעקוע ואתם מתלבטים איזה ציור לבחור ובאיזה מקום בגוף לעשות, תפנו אל SAM TATTOO והמקעקעים המקצועיים שלנו ישמחו לעזור לכם. ניתן לקבוע תור דרך האתר.

Exit mobile version